  • 11. Data: 2011-03-05 19:19:44
    Temat: Re: odmowa przyjÄ?cia mandatu - policja wmawia mi rozmowÄ? przez telefon
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (05.03.2011 19:10), Liwiusz wrote:

    > Coś kręcisz:
    >
    > "mam połączenie sprzed około 5 minut jak minąłem się z policją"
    >
    > Samo się tam znalazło?

    No nie samo, on dzwonił. 5 minut temu przed tym jak minął się z policją.

    p. m.

  • 12. Data: 2011-03-05 21:51:33
    Temat: Re: odmowa przyjęcia mandatu - policja wmawia mi rozmowę przez telefon
    Od: Konop <k...@g...pl>

    > na dzień dobry okazało się że rozmawiałem przez telefon, a ja nawet ich
    > nie zauważyłem itp itd, ja informuję że nie rozmawiałem tylko trzymałem
    > łokieć oparty o drzwi i dłonią podtrzymywałem głowę w okolicach ucha,
    > dowiedziałem się że kłamię itp, po czym policja przystąpiła do

    Często tak jeździsz?? To super, ja bym Ci wlepił mandat za prowadzenie
    jedną ręką, o ile za to można dać ;>...
    A co do Twojej rozmowy - na nagraniu z videorejestratora chyba jest
    godzina, nie? Pytanie na ile dokładna, no ale to inna sprawa. Jeśli
    okaże się, na billingu, że masz rozmowę od godziny 13:20 do 13:25, a na
    nagraniu jest godzina 13:27, to Ci mogą skoczyć. I tyle...

    Konop

  • 13. Data: 2011-03-05 23:30:52
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-03-05 22:51, Użytkownik Konop napisał:

> [...]
    > okaże się, na billingu, że masz rozmowę od godziny 13:20 do 13:25, a na
    > nagraniu jest godzina 13:27, to Ci mogą skoczyć. I tyle...

    Jak znam życie to nagrania nie ma a w protokole będzie podana godzina
    pokrywająca sie z tą z telefonu. W sądzie będzie bez szans wobec zeznań
    policjantów, gdyby jeszcze miał jakiegoś wiarygodnego świadka.

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2011-03-05 23:43:13
    Od: "le fourmi" <f...@6...pl>

    > No nie samo, on dzwonił. 5 minut temu przed tym jak minął się z policją.

    ja bym zapłacił 200zł i przynajmniej ominął by mnie sąd i koszty sądowe
    ktoś kiedyś powiedział
    "NIE KOP SIĘ Z KONIEM BO NIE WYGRASZ"
    i tutaj właśnie mamytakie przypadek

  • 15. Data: 2011-03-06 03:27:49
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 3/5/2011 5:30 PM, RadoslawF wrote:
    > gdyby jeszcze miał jakiegoś wiarygodnego świadka.

    ma.
    przeciez na zegarynke nie dzwonil.

  • 16. Data: 2011-03-06 10:43:17
    Od: Konop <k...@g...pl>

    W dniu 2011.03.06 04:27, witek pisze:

    > ma.
    > przeciez na zegarynke nie dzwonil.

    Ale skąd rozmówca ma wiedzieć, czy gadał w czasie jazdy, czy przed?? OK,
    może to wie, ale czy może być pewny? Czy będzie wobec tego *wiarygodnym*
    świadkiem??

    Konop

  • 17. Data: 2011-03-06 10:44:04
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-03-06 04:27, Użytkownik witek napisał:

    > ma.
    > przeciez na zegarynke nie dzwonil.

    Nie zrozumiałeś, policjanci napiszą że widzieli jak rozmawiał
    w czasie jazdy o godzinie podanej na wyświetlaczu telefonu.
    A ten "świadek" co najwyżej może odbycie takiej rozmowy
    potwierdzić.

    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2011-03-06 13:14:18
    Od: "Papo5murfo" <słońce@peru.ru>

    Órzytkownik "RadoslawF" napisał:
    > Nie zrozumiałeś, policjanci napiszą że widzieli jak rozmawiał
    > w czasie jazdy o godzinie podanej na wyświetlaczu telefonu.
    > A ten "świadek" co najwyżej może odbycie takiej rozmowy
    > potwierdzić.

    dlatego głupotą ze strony kerofcy była zbawa w pokazywanie prywatnego
    telefonu, teraz to po sprawie, wrobili kolejnego jelenia i będom mieć za to
    premie i awans, gdyby normalnie mandatu nie przyjoł i nie dyskutował to
    mogli by go cmoknąć, no chyba żeby w fotoszopie dorysowali komórkę do
    zdjęcia, ale raczej smerfy aż tak rozgarnięci nie są:O)

  • 19. Data: 2011-03-06 13:14:24
    Od: "Papo5murfo" <słońce@peru.ru>

> [...]
    > godzina pokrywająca sie z tą z telefonu. W sądzie będzie bez
    > szans wobec zeznań policjantów, gdyby jeszcze miał jakiegoś wiarygodnego

    głupotą była zabawa w pokazywanie telefonu, po kiego go im dawał?:O)
    trzeba mandatu nie przyjmować i mogą naskoczyć bo dowoduf brak:O)

  • 20. Data: 2011-03-06 13:43:03
    Od: trialUser <t...@t...net>

    dzięki za wszystkie wypowiedzi,
    może ktoś mi napisać jak to będzie wyglądało i jakie mniej więcej koszta
    będę musiał ponieść,
    nie będę brał adwokata, tylko sam będe mowił jak było i tyle,
    czy mogę uzyskać w jakiś sposób dane z tego video-rejestratora?

    pozdrawiam
    trial