  • 21. Data: 2007-09-30 17:41:25
    Temat: Re: odmowa podania miejsca pracy - jak to jest ?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Nostradamus" <l...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:fdnt99$24gs$1@opal.icpnet.pl...

    Odpowiem wszystkim zainteresowanym jednym miejscu - bo art. 33§2 i 3
    wymagają wzięcia tego pod uwagę przy wymiarze kary. Zażalenia kierować pod
    adresem autora ustawy, a nie moim.

  • 22. Data: 2007-09-30 18:54:40
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał

    > Odpowiem wszystkim zainteresowanym jednym miejscu - bo art. 33§2 i 3
    > wymagają wzięcia tego pod uwagę przy wymiarze kary.

    To powinien pytać o dochody a nie o miejsce pracy.

  • 23. Data: 2007-09-30 20:38:16
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <"grupa(usun)"@(wywal)grupy.3mam.net>

    W odpowiedzi na post z Sun, 30 Sep 2007 12:21:28 +0200, od Nostradamus :

    > A niektórzy jak sędziowie lub prokuratorzy mają immunitet.

    rozwiń tę myśl bo nie za bardzo rozumiem

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    Walcz o prawdziwy status GG swoich GaduGadowiczów
    Dni Transportu Publicznego w Warszawie: http://foto.3mam.net/

  • 24. Data: 2007-10-01 12:40:05
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

> [...]
    >
    > Odpowiem wszystkim zainteresowanym jednym miejscu - bo art. 33§2 i 3
    > wymagają wzięcia tego pod uwagę przy wymiarze kary. Zażalenia kierować pod

    To po co w innym poście pisałeś że drogówce nic do tego gdzie klient
    pracuje?

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 25. Data: 2007-10-01 15:40:38
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    zxc wrote:

    > zakladajac, ze watkotworca znalazl sie w sytuacji, w ktorej policjant
    > ma mozliwosc uzyskania informacji na temat jego miejsca zatrudnienia -
    > zgodnie z jakas tam konkretna ustawa
    >
    > policjant zadaje pytanie - "pracuje pan?"
    > pasikonik odpowiada pytaniem - "a do czego jest panu - Panie Władzo -
    > potrzebna taka informacja"

    imho to policjant ma w tym przypadku zasrany obowiązek udzielić informacji
    do czego mu jest ta informacja potrzebna (podstawę prawną). Dopiero po
    takiej odpowiedzi jeśli pytany odmówi udzielenia informacj może zostać
    pociągnięty do odpowiedzialności.

  • 26. Data: 2007-10-01 17:53:03
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

> [...]
    > do czego mu jest ta informacja potrzebna (podstawę prawną). Dopiero po
    > takiej odpowiedzi jeśli pytany odmówi udzielenia informacj może zostać

    Może najpierw wypróbuj tej "metody" na sobie?

  • 27. Data: 2007-10-01 20:35:22
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > To po co w innym poście pisałeś że drogówce nic do tego gdzie klient
    > pracuje?

    Pisałem o kontroli drogowej, a nie drogówce. Kontrola drogowa polega na
    sprawdzeniu stanu technicznego pojazdu, jego dokumentów i ewentualnej
    kontroli kierującego. Do tego miejsce zatrudnienia nie jest potrzebne.
    Ukarane mandatem, to zupełnie inna sprawa.

  • 28. Data: 2007-10-01 20:36:28
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Może najpierw wypróbuj tej "metody" na sobie?

    Ale on ma rację. Zapytany o to, policjant ma obowiązek wskazać podstawę
    prawną swojego żądania.

  • 29. Data: 2007-10-02 12:37:39
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

> [...]
    > kontroli kierującego. Do tego miejsce zatrudnienia nie jest potrzebne.
    > Ukarane mandatem, to zupełnie inna sprawa.

    Sądzisz, że watkotwórca był pytany o miejsce pracy bez przyczyny?

  • 30. Data: 2007-10-02 18:26:53
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Sądzisz, że watkotwórca był pytany o miejsce pracy bez przyczyny?

    Co do zasady wykluczyć tego nie mogę. Stąd udzieliłem odpowiedzi na zadane
    pytanie, a jedynie poprosiłem o uściślenie, by mieć pewność, że pytający
    wie o co pyta. Wyszło na to, że nie wiedział.