  • 21. Data: 2006-02-06 18:55:45
    Temat: Re: odciski palcow i fotki
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    yarek napisał(a):

    > a ja ci mowie od strony "biorcow" - "z tamtej strony"- kasujemy odciski i
    > fotki.

    Biorca vs biorca ... Daje wiare sobie jednak.

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC : RCI2950+LINCOLN+AT 71 Magnum

  • 22. Data: 2006-02-06 21:01:28
    Od: "auto.ok" <a...@g...pl>

    Użytkownik "yarek" <y...@g...pl> napisał w wiadomości

    > masz wiec prawo usuniecia "odciskow" i fotografii. napisz do komendy, w
    > ktorej ci pobierali i zazadaj usuniecia. zapewne moga ci odpisac, ze tego
    > nie uczynia, to napisz do kwp.troche portwa, ale wygrasz.
    > pozdrawiam
    Dzieki za slowa otuchy.
    Na razie mi sie nie spieszy, ale to zrobie.
    Intersuje mnie takze, czy byly podstawy prawne do fotek i daktyloskopii.
    Bo przyznam sie, ze nawet nie pamietam jakimi argumentami zachecili mnie do
    tego.
    Pozdrawiam i dziekuje za wszystkie odpowiedzi.
    Jurek