  • 1. Data: 2004-07-02 07:48:06
    Temat: obraza via sms
    Od: "Hesia" <h...@i...pl>

    czy za obraze via sms mozna kogos pozwac do sadu
    czy tekst : 'fuck u! is the only answer for bitch like you' sie kwalifikuje?

    czy koles moze sie wykrecic, ze pomykla, lub cos w tym rodzaju.
    dodam ze zyje w wiecznym konflikcie z ta osoba, aczkolwiek nidgy go nie
    obrazilam, wiec wlasne konto mam czyste !
    --
    Hesia

  • 2. Data: 2004-07-02 08:09:59
    Temat: Re: obraza via sms
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <cc3363$341$1@shodan.interia.pl>, Hesia wrote:
    > czy za obraze via sms mozna kogos pozwac do sadu

    Za wszystko można, co nie znaczy że coś w ten sposób uzyskasz.

    > czy tekst : 'fuck u! is the only answer for bitch like you' sie kwalifikuje?

    Zapewne tak, ale pozostaje kwestia dowodowa, że to on.
    Dużo większe szanse miałabyś gdybyś nagrała takie jego zdanie skierowane
    do ciebie. Zwróć mu jak go zobaczyć uwagę że powinno być "a bitch" może
    wtedy poelaboruje na temat esemesa :)

    > czy koles moze sie wykrecic, ze pomykla, lub cos w tym rodzaju.

    Może np. powiedzieć że to nie on wysłał.

    > dodam ze zyje w wiecznym konflikcie z ta osoba, aczkolwiek nidgy go nie
    > obrazilam, wiec wlasne konto mam czyste !

    On też tak uważa?

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2004-07-02 08:50:04
    Od: "Hesia" <h...@i...pl>

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...notrix.net> napisał w
    wiadomości news:

    > Może np. powiedzieć że to nie on wysłał.

    tak to juz przerobilam, zwalil sprawe na kolege wspolego anglika, ale ten
    zaprzeczyl... i wiem ze prawdziwie zaprzeczyl bo w trakcie otrzymania smsa
    juz nie byli razem !

    >On też tak uważa?
    a powinno mnei to odchodzic co on uwaza?
    licza sie fakty!
    nic mu nie wyslalam, nie prowokuje, w ogole z nim nie rozmwiam...
    zapewne rodzi sie pytanie skad konflikt ;-) przyczyna prosta . ponad pol
    roku temu startowalismy w konkursie na ta sama posade. mi sie udalo jemu
    nie! ot kolege mam teraz ;-)

    chce przyciac jego docinki, smsy, i przede wszytskim nieprawdziwe opowiesci
    o mnie, wsrod wspolnych znajomych
    co bys mi w takiej sytuacji polecil?
    kiedy szczera rozmowa juz nie pomoga, lagodzaca kartka na swieta zostala
    zwrocona z adnotacja 'pomylka'.
    jestem zmeczona, o jego burmuszenie sie na swiat na mnie nie wzrusza mnie,
    ale juz klamliwe komentarze dot mojej osoby tudziez nocne smsy o tresci
    powyzszej mnie wkarwiaja i zdecydowanie chce to przyciac !

    --
    Hesia

  • 4. Data: 2004-07-02 09:20:41
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <cc36qa$78p$1@shodan.interia.pl>, Hesia wrote:
> [...]
    > zaprzeczyl... i wiem ze prawdziwie zaprzeczyl bo w trakcie otrzymania smsa

    Nadal pozostaje kwestia dowodów. Powie że się pomylił i jak tamten tego
    nie wysłał, to on już nie wie kto.

    > a powinno mnei to odchodzic co on uwaza?
    > licza sie fakty!

    Dla postronnego obserwatora, jak ja to są Twoje fakty, a nie prawda
    obiektywna, stąd i zapytałem. Nie odbierz proszę tego jako zachęcanie do
    dalszej dyskusji na ten temat. Zwykłe pytanie.

    > chce przyciac jego docinki, smsy, i przede wszytskim nieprawdziwe opowiesci
    > o mnie, wsrod wspolnych znajomych
    > co bys mi w takiej sytuacji polecil?

    Ja w ogóle nie jestem prawnikiem (to tak dla porządku) ale pomijając już
    kwalifikacje prawną czynów, to musisz mieć dowody. Jeśli opowiada o Tobie
    brzydkie rzeczy, to muszą być tego świadkowie co to poświadczą, jeśli
    przesyła takie miłe teksty to musisz klarownie wykazać że to od niego.
    Będziesz w stanie wykazać?

    --
    Marcin

  • 5. Data: 2004-07-02 09:43:29
    Od: "Marcin" <n...@n...pl>

    Wystarczy ze jego telefon jest zarejestrowany na niego i mozesz pozwac go o
    znieslawienie, badz jesli cie zastrasza to o zastraszenie. Gowno prawnika
    obchodzi kto wysyla z tego telefonu glupie smsy. Raczej kto jest jego
    wlascicielem

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2004-07-02 09:50:58
    Od: "Hesia" <h...@i...pl>

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...notrix.net> napisał w
    wiadomości news:

    > Będziesz w stanie wykazać?
    czy nr jego komorki to malo?
    czy nie ma czegos takiego jak odpowiedzialnosc za wlasna komorke?

    --
    Hesia

  • 7. Data: 2004-07-02 09:51:27
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <cc3atp$j6v$1@nemesis.news.tpi.pl>, Marcin wrote:
> [...]
    > znieslawienie, badz jesli cie zastrasza to o zastraszenie. Gowno prawnika
    > obchodzi kto wysyla z tego telefonu glupie smsy. Raczej kto jest jego

    Przy pojedyńczym smsie? Podeprzesz się jakimś art. lub orzecznictwem?

    --
    Marcin

  • 8. Data: 2004-07-02 10:04:55
    Od: "Marcin" <n...@n...pl>

    > Przy pojedyńczym smsie? Podeprzesz się jakimś art. lub orzecznictwem?

    Przy pojedynczym moze nie. Ale jesli mowi ze dostaje wiec ma ich kilka :)

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 9. Data: 2004-07-02 10:09:01
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <cc3beu$cjr$1@shodan.interia.pl>, Hesia wrote:
    > Użytkownik "Marcin" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    > wlasnie oto mi chodzilo !
    > jestem przekonana swoejej slusznosci i ... z chamstwem i
    > drobnomieszczanstwem trzeba walczyc !

    Jakby to było takie proste to wystarczyłoby coś odpowiedniego wysłać z
    Twojej komórki aby Cię skazać. Za komórkę to jako właściciel odpowiadasz
    na gruncie prawa cywilnego. W prawie karnym winę zwykle trzeba udowodnić
    no chyba że się mylę.

    --
    Marcin

  • 10. Data: 2004-07-02 10:09:20