  • 1. Data: 2004-07-02 07:17:37
    Temat: POSTOJ w platnej strefie ?
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    Mialem sobie taki przypadek wczoraj
    W Strefie Platnego Parkowania (czy jakos tak to sie nazywa) w Szczecinie
    zatrzymalem sie aby zabrac kumpla. Podjechalem wprost pod nogi 'biletowego'.
    No i on podchodzi i pyta czy mam bilet. Ja mowie, ze nie. Znajomy wsiada,
    chcemyu odjezdzac, a gosciu, ze juz mi wypisuje 'mandacik'. Ja oczywiscie,
    ze jest smieszny, i jeszcze ze do minuty to jest postoj a nie parkowanie. On
    se wypsiuej a ja w tym czasie juz odjezdzam. Stawiam, ze wypisal se go do
    konca, a potem wyrzucil jeden kwietek. Kij z tym. Ale chodzi mi o to, czy
    mailem racje z ta 1 minuta.

    Fantom
    fut : Szczecin

  • 2. Data: 2004-07-02 17:19:40
    Temat: Re: POSTOJ w platnej strefie ?
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl> napisał:

    >a gosciu, ze juz mi wypisuje 'mandacik'.
    Oczywiscie ów 'gościu mandaciku' nie wypisuje, bo nie ma takich
    uprawnień ;-)

    >do minuty to jest postoj a nie parkowanie.
    Miałeś na mysli zatrzymanie (do 1 minuty). Postój to unieruchomienie
    pojazdu niewynikające z warunków lub przepisów ruchu drogowego,
    trwające dłużej niż 1 minutę

    Artur Golański