    From: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: obraza via sms
    Date: Fri, 2 Jul 2004 16:09:59 +0800

    In article <cc3363$341$1@shodan.interia.pl>, Hesia wrote:
    > czy za obraze via sms mozna kogos pozwac do sadu

    Za wszystko można, co nie znaczy że coś w ten sposób uzyskasz.

    > czy tekst : 'fuck u! is the only answer for bitch like you' sie kwalifikuje?

    Zapewne tak, ale pozostaje kwestia dowodowa, że to on.
    Dużo większe szanse miałabyś gdybyś nagrała takie jego zdanie skierowane
    do ciebie. Zwróć mu jak go zobaczyć uwagę że powinno być "a bitch" może
    wtedy poelaboruje na temat esemesa :)

    > czy koles moze sie wykrecic, ze pomykla, lub cos w tym rodzaju.

    Może np. powiedzieć że to nie on wysłał.

    > dodam ze zyje w wiecznym konflikcie z ta osoba, aczkolwiek nidgy go nie
    > obrazilam, wiec wlasne konto mam czyste !

    On też tak uważa?

    --
    Marcin