  • 11. Data: 2004-07-02 10:15:48
    Temat: Re: obraza via sms
    Od: "HardwireD" <h...@W...pl>

    > co bys mi w takiej sytuacji polecil?

    ja bym ci polecil dac sobie spokuj i nie zasmiecac grupy takimi pierdolami

  • 12. Data: 2004-07-02 10:18:32
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <cc3c3p$dam$1@shodan.interia.pl>, Hesia wrote:
    > Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...notrix.net> napisał w
    > wiadomości news:v6b3cc.d0j.ln@ziutka.router...

    > obraza jest obraza, chyba bez wzgledu na liczbe
    > w komorce zachowalam ostatni sms! bo juz mnie mega wkurzyl koles.

    Zrozum proszę, nikt nie kwestionuje że Cie obrażono, ale trzeba tego
    dowieść i kropka.

    --
    Marcin

  • 13. Data: 2004-07-02 10:20:27
    Od: "Hesia" <h...@i...pl>

> [...]

    obraza jest obraza, chyba bez wzgledu na liczbe
    w komorce zachowalam ostatni sms! bo juz mnie mega wkurzyl koles.

    z prawa wygrzebalam:
    Art. 216. § 1. Kto znieważa inną osobę w jej obecności albo choćby pod jej
    nieobecność, lecz publicznie lub w zamiarze, aby zniewaga do osoby tej
    dotarła, podlega grzywnie albo karze ograniczenia wolności. § 2. Kto
    znieważa inną osobę za pomocą środków masowego komunikowania, podlega
    grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do roku. §
    3. Jeżeli zniewagę wywołało wyzywające zachowanie się pokrzywdzonego albo
    jeżeli pokrzywdzony odpowiedział naruszeniem nietykalności cielesnej lub
    zniewagą wzajemną, sąd może odstąpić od wymierzenia kary. § 4. W razie
    skazania za przestępstwo określone w § 2 sąd może orzec nawiązkę na rzecz
    pokrzywdzonego, Polskiego Czerwonego Krzyża albo na inny cel społeczny
    wskazany przez pokrzywdzonego. § 5. Ściganie odbywa się z oskarżenia
    prywatnego.

    --
    Hesia

  • 14. Data: 2004-07-02 10:30:27
    Od: "Hesia" <h...@i...pl>

    Użytkownik "HardwireD" <h...@W...pl> napisał w wiadomości

    > ja bym ci polecil dac sobie spokuj i nie zasmiecac grupy takimi pierdolami

    mozesz wsadzic mnie do KF-u , nie musisz czytac ! wolny kraj
    a to ja decyduje, ja sie zastanawiam, ja chce wiedziec i nic ci do tego
    ;-))))))))

    --
    Hesia

  • 15. Data: 2004-07-02 10:44:07
    Od: "Hesia" <h...@i...pl>

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...notrix.net> napisał w
    wiadomości news:

    > Zrozum proszę, nikt nie kwestionuje że Cie obrażono, ale trzeba tego
    > dowieść i kropka.

    nie odbieram tego tak ;-)
    po prostu chce wiedziec co dokladnie mowi prawo na ten temat !
    w stanach taka dyskusja nie mialaby miejsca. koles musialby mi zaplacic
    odszkodowanie!

    tu chce mu przytrzec nosa!
    wyegzekwowac spokoj swiety i byc moze zadoscuczynienie w postaci np pracy
    spolecznej !

    --
    Hesia

  • 16. Data: 2004-07-02 11:03:05
    Od: "HardwireD" <h...@W...pl>

    > mozesz wsadzic mnie do KF-u , nie musisz czytac ! wolny kraj
    > a to ja decyduje, ja sie zastanawiam, ja chce wiedziec i nic ci do tego
    > ;-))))))))

    powodzenia

  • 17. Data: 2004-07-02 16:46:01
    Od: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <kw1618@[SPAMWSTAWKA].interia.pl>

    > powodzenia

    jestem za...
    PL to dziwna kraina, są poważniejsze problemy do rozstrzygania przez sądy

  • 18. Data: 2004-07-03 11:41:06
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 2 Jul 2004, Hesia wrote:

> [...]
    >+
    >+ mozesz wsadzic mnie do KF-u , nie musisz czytac ! wolny kraj

    Hm... wygląda na to że się oburzasz na odpowiedź o którą prosiłeś
    i wobec zasad które sam zalecasz (w końcu mozesz wsadzić HardwireD
    do KFa i niech decyduje i zastanawia się wg własnego uznania, czyż
    nie ??)... hmmm :]
    ;)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 19. Data: 2004-07-03 13:30:38
    Od: "HardwireD" <h...@W...pl>

    > tu chce mu przytrzec nosa!
    > wyegzekwowac spokoj swiety i byc moze zadoscuczynienie w postaci np pracy
    > spolecznej !

    ty juz wiecej nie pal lepiej.......