  • 1. Data: 2004-07-02 07:02:38
    Temat: Wyrok sądu w USA a ceny CD
    Od: "Elvgreen" <s...@g...pl>

    Witam!
    Mam pytanie czy ktoś pamięta (i potrafi wskazać ew. źródła gdzie można
    dowiedzieć się na ten temat więcej) sytuację sprzed jaiegoś roku w USA -
    rząd nakazał wytwórniom fonograficznym coś tam (proszę wybaczyć, ale ledwo
    wiem, że gdzieś dzwoni :) w efekcie czego spadły ceny płyt CD w USA.
    Pozdrowienia
    P.

  • 2. Data: 2004-07-03 10:38:17
    Temat: Re: Wyrok sądu w USA a ceny CD
    Od: "HuleLam" <h...@g...pl>

    ...tak mistrz ceremonii (Elvgreen <s...@g...pl>) gadał:
    > rząd nakazał wytwórniom fonograficznym coś tam (proszę
    > wybaczyć, ale ledwo wiem, że gdzieś dzwoni :) w efekcie czego spadły
    > ceny płyt CD w USA.
    ...i sa teraz po 20$... ciekawe :-\
    --
    pozdrawiam - HuleLam