  • 1. Data: 2004-07-02 08:59:04
    Temat: SKąd komornik ma dane rachunku bankowego dłużnika ?
    Od: l...@v...pl

    Dostalem właśnie zawiadomienie o zajęciu rachunku bankowego mojego dłużnika,
    byłęgo pracodawcy. Chciałbym spytać skąd komornik posiada informacje dot.
    danych rachunku bankowego, albowiem sam poczyniłem ustalenia z których wynika,
    iż dłużnik przyjmuje wpłaty na INNY rachunek bankowy aniżeli ten zajęty.

    Czy mogę wskazać komornikowi konieczność zajęćia innego rachunku bankowego ?

    Czy firma możę miećkilka kont ?

    Czy firma możę przyjmować wpłąty na konta prywatne członków zarządu ?

  • 2. Data: 2004-07-02 09:08:46
    Od: "Traaq" <T...@p...onet.pl>

    Użytkownik <l...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Dostalem właśnie zawiadomienie o zajęciu rachunku bankowego mojego
    dłużnika,
    > byłęgo pracodawcy. Chciałbym spytać skąd komornik posiada informacje dot.

    z internetu, z ulotki reklamowej, zadzwonił szpiegowsko do firmy dłużnika

    > Czy mogę wskazać komornikowi konieczność zajęćia innego rachunku bankowego
    ?
    Nawet powinienieś

    > Czy firma możę miećkilka kont ?
    Tak

    > Czy firma możę przyjmować wpłąty na konta prywatne członków zarządu ?
    teoretycznie nie
    praktycznie tak

    Pozdr
    Traaq

  • 3. Data: 2004-07-02 09:11:19
    Od: l...@v...pl

    Czy istnieje możliwość indywidualnego ustalenia czy dana firma ma
    zarejestrowane pojazdy mechaniczne ?

    Co jeśli auta rejestrowane są poza miejscowością stanowiącąsiedzibę firmy ?

  • 4. Data: 2004-07-02 09:51:21
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia 2 Jul 2004 11:11:19 +0200, l...@v...pl naskrobał(a):

    > Czy istnieje możliwość indywidualnego ustalenia czy dana firma ma
    > zarejestrowane pojazdy mechaniczne ?

    podatek od środków transportu nalicza urząd miasta wydział opłat.

    > Co jeśli auta rejestrowane są poza miejscowością stanowiącąsiedzibę firmy ?

    Wez daj komornikowi sie wykazać za te jego 15%. Niech ruszy swoją leniwą
    dupcie do dłużnika i wyciągnie księge srodków trwałych. Na kolanie wypisze
    zajęcie i odda pod nadzór dłuznika - proste i skuteczne.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 5. Data: 2004-07-02 10:08:30
    Od: "Traaq" <T...@p...onet.pl>

> [...]
    Tak

    > Co jeśli auta rejestrowane są poza miejscowością stanowiącąsiedzibę firmy
    nic nie szkodzi

    Centralna ewidencja pojazdów
    zgłaszasz się do najbliższego wojewódzkiego centrum informatyki MSWiA
    pobierasz druczek, płacisz, składasz, czekasz, masz

    pamietaj - z komornikiem jak z komputerem sam nic z siebie nie zrobi
    musisz mu wpisywać komendy pod postacią wniosków o egzekucję
    w każdy sposób jaki przyjdzie ci do głowy

    Pozdr
    Traaq

  • 6. Data: 2004-07-02 10:25:31
    Od: l...@v...pl

> [...]
    > musisz mu wpisywać komendy pod postacią wniosków o egzekucję
    > w każdy sposób jaki przyjdzie ci do głowy

    Możę masz jakies interesujące pomysły ?

    Dłużnik - Spółka z o.o.

    Wierzyciel - były pracownik firmy, mam kontakt z dłużnikami mojego dłużnika, w
    związku z tym, iż podpisywałem umowy w im. Spólki w oparciu o które klienci
    Spólki zobowiązywali się do opłacania stosownych stawek za wykonane usługi
    przez Spółkę.

  • 7. Data: 2004-07-02 10:36:41
    Od: "Traaq" <T...@p...onet.pl>

    > Możę masz jakies interesujące pomysły ?
    >
    > Dłużnik - Spółka z o.o.
    >
    > Wierzyciel - były pracownik firmy, mam kontakt z dłużnikami mojego
    dłużnika,

    no to są dwie oczywistości:

    1. dogadujesz sie z dłużnikami dłuznika i sprzedajesz im dług np za 80%
    wartości, a oni sobie kompensują
    2. piszesz wniosek do komornika o zajęcie wierzytelności przysługujacych
    dłużnikowi od firm X,Y i Z

    pozdr
    Traaq

  • 8. Data: 2004-07-02 10:54:14
    Od: l...@v...pl

    > dłużnika,
    >
    > no to są dwie oczywistości:
    >
    > 1. dogadujesz sie z dłużnikami dłuznika i sprzedajesz im dług np za 80%
    > wartości, a oni sobie kompensują

    To jest myśl, czy jednak pismo z propozycją o ww. treści nie zostanie źle
    odebrane przez dłużnika mojego dłuznika ?

    Jakieś rady praktyczne dot. sprzedazy przysługującej mi wierzytelności, mam
    prawomocny wyrok Sądu Pracy zasądzający na moją rzecz kwotę zaległego
    niewypłaconego wynagrodzenia.

    > 2. piszesz wniosek do komornika o zajęcie wierzytelności przysługujacych
    > dłużnikowi od firm X,Y i Z

    FIrma prowadzi działalność w sieci, ma wielu klientów co sądzisz o wskazaniu np
    kilkunastu komornikowi, co do których przypuszczam, iż kończy im się umowa i
    powinni dokonać wpłąty tytułem przedłużenia umowy. Czy powinienem wcześniej
    informować same firmy o tym fakcie ?

  • 9. Data: 2004-07-02 11:14:13
    Od: "Traaq" <T...@p...onet.pl>

    > To jest myśl, czy jednak pismo z propozycją o ww. treści nie zostanie źle
    > odebrane przez dłużnika mojego dłuznika ?

    może, mogą też nie zrozumieć o czym do nich rozmawiasz ;-)
    najpierw zadzwoń i spróbuj znaleźć kogoś rozsądnego

    > Jakieś rady praktyczne dot. sprzedazy przysługującej mi wierzytelności,

    czytać art 509 KC i następne
    wpisać w googla "sprzedaż wierzytelności" "umowa cesji wzór" itp

    > FIrma prowadzi działalność w sieci, ma wielu klientów co sądzisz o
    wskazaniu np
    > kilkunastu komornikowi,
    wskaż WSZYSTKICH o których wiesz + tych co podejżewasz

    > Czy powinienem wcześniej
    > informować same firmy o tym fakcie ?

    nie, bo niektórzy mogą zacząć kombinować
    niech komornik ich poinformuje doręczając zajęcie

    pozdr
    Traaq

  • 10. Data: 2004-07-02 11:20:55
    Od: l...@v...pl

    > wskaż WSZYSTKICH o których wiesz + tych co podejżewasz

    Co w sytuacji kiedy np. dłużnik mojego dłużnika dłużnika otrzyma informacje o
    zajęciu wierzytelności w sytuacji kiedy już spłaci swoje zadłużenie względem
    mojego dłużnika ?