  • 11. Data: 2004-01-28 15:57:19
    Temat: Re: obowiazkowy meldunek?
    Od: "Lesio5" <I...@w...pI>

    Użytkownik "Gurney Halleck" <g...@1...pl> napisał w wiadomości
    news:bv8k70$kqd$1@srv.cyf-kr.edu.pl...

    > Czy jesli jestem zameldowany na stale w miescie A i chce sie zameldowac w
    > na stale to musze jechac do A i tam sie wymeldowac

    Niestety taka obowiazuje procedura wg przepisów.

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    "Im bardziej skorumpowana jest Republika, tym liczniejsze są jej prawa" -

  • 12. Data: 2004-01-28 16:09:11
    Od: "Gurney Halleck" <g...@1...pl>

    Witam ponownie
    Użytkownik "Lesio5" <I...@w...pI> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Gurney Halleck" <g...@1...pl> napisał w wiadomości

    > Niestety taka obowiazuje procedura wg przepisów.
    Czy z tym sa problemy tzn czy musze mieć jakiś dokument ze mam sie gdzie
    zameldować.. teraz podobno wg tego co tu na liscie przeczytałem mozna nie
    byc zameldowanym czy w urzedzie w miescie A wystarczy dowód osobisty i mnie
    tak poprostu wymeldują ??
    Dzieki za odpowiedz
    pozdrawiam GH

  • 13. Data: 2004-01-28 16:44:47
    Od: "bd" <b...@o...pl>

    > Ja troche OT
    > Czy jesli jestem zameldowany na stale w miescie A i chce sie zameldowac w B
    > na stale to musze jechac do A i tam sie wymeldowac czy  moge od razu B
    > zameldowac sie a poprzedni meldunek ulega kasacji szukam po necie ale nie
    > moge znalezc

    jezeli meldujesz sie w nowym miejscu, "B" na stale to urzad "B" wymeldowuje Cie
    ze starego miejsca pobytu i zawiadamia urzad "A" o zaistnialym fakcie.
    doswiadczylem tego osobiscie :)

    pozdr
    marcin

  • 14. Data: 2004-01-28 17:16:22
    Od: o...@o...pl

    > Użytkownik "Psychik" <p...@Z...pl> napisał w wiadomości

    > Teraz
    > możnesz to zrobić, tzn. nie musisz mieć w dowodzie osobistym ani w ewidencji
    > ludności aktualnego miejsca pobytu i za to ukarać nie można

    tak ale co np. gdy taka osoba bez stałego miejscas zamieszkania chce sobie
    wyrobic prawo jazdy.? do jakiego urzędu na złożyc wniosek????

  • 15. Data: 2004-01-28 17:20:57
    Od: "Lesio5" <I...@w...pI>

> [...]
    > zameldować.. teraz podobno wg tego co tu na liscie przeczytałem mozna nie
    > byc zameldowanym czy w urzedzie w miescie A wystarczy dowód osobisty i

    Po prostu wymelduja na zadanie. Do nikąd tez sie mozna wymeldowac.

  • 16. Data: 2004-01-28 17:24:56
    Od: "[edymon]" <e...@S...pl>

    Użytkownik Lesio5 napisał:

    > Po prostu wymelduja na zadanie. Do nikąd tez sie mozna wymeldowac.

    Bylam nigdzie niezameldowana przez pol roku, az dopiero zaczal sie do
    mnie dobijac moj poprzedni urzad gminy pytajac, dlaczego sie jeszcze nie
    zameldowalam. Bo faktycznie mi sie nie chcialo lazic po urzedach... ALe
    w koncu trzeba bylo...

    --
    Pozdrawiam,
    Edytka