  • 1. Data: 2004-01-25 13:58:04
    Temat: prawo do pierwszego urlopu
    Od: "oghed" <o...@w...pl>

    Witam

    W sierpniu 2003 r. zostalem skierowny na staz absolwencki, ktory trwal
    do 30.11.2003 (w sumie prawie 4 m-ce), z tego co udalo mi sie
    dowiedziec, staz absolwencki nie ma wplywu na nabycie prawa do
    pierwszego urlopu, czy tak jest faktycznie, a moze sie myle??

    Od 01.12.2003 r. zostalem zatrudniony przez firme, w ktorej odbywalem
    staz.

    Kiedy przysluguje mi prawo do pierwszego urlopu?? Czy przepisy
    obowiazujace od 01.01.2004, mowiace o 1/12 urlopu z kazdy
    przepracowany miesiac "obejmuja mnie", czy tez chocby jednego dnia
    urlopu bede mogl sie domagac po przepracowaniu 6 m-cy.
    Czy jest jakis przepis rozstrzygajacy jednoznacznie sytuacje w jakiej
    sie znalazlem??

    Za wszelkie informacje z gory dziekuje.
    Pozdrawiam, oghed