  • 51. Data: 2015-05-03 15:15:34
    Temat: Re: o kur...
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    W dniu 2015-05-03 o 15:09, Liwiusz pisze:

    > Pracodawca B odprowadza mniejszy podatek niż powinien.

    czyli co trzeba B poinformować o A? i nie można po prostu nie wypełnić?

  • 52. Data: 2015-05-03 15:25:29
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > czyli co trzeba B poinformować o A? i nie można po prostu nie wypełnić?

    Można nie wypełnić (nie podpisać).

    --
    Liwiusz

  • 53. Data: 2015-05-03 15:26:31
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > czyli co trzeba B poinformować o A? i nie można po prostu nie wypełnić?
    Można po prostu nie wypełnić i już. Bo nie masz ochoty.

  • 54. Data: 2015-05-03 15:27:55
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    a jeśli powiem tak
    do B "nie mogę podpisać dokumentu ze względu na A"
    to czego się można spodziewać?
    jakich po-ataków?

  • 55. Data: 2015-05-03 15:29:10
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    no ale tu występuje sprzeczność (no ja wiem, że to zasługa dyrektyw eu)

    mam B poinformować o A, a do tego mogę nie podpisać?

    coś tu jest sprzecznego...

  • 56. Data: 2015-05-03 17:41:41
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    a gdybym ściemnił tak, że nie podpiszę bo czasem robie projekty z umową
    zleceniem? to by przeszło?

  • 57. Data: 2015-05-03 17:42:54
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > a gdybym ściemnił tak, że nie podpiszę bo czasem robie projekty z umową
    > zleceniem? to by przeszło?

    Nie, bo na zleceniu nie jest uwzględniana kwota wolna w zaliczkach.

    --
    Liwiusz

  • 58. Data: 2015-05-03 17:45:26
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    i nie ma żadnej możliwośći, zeby coś ściemnić?

  • 59. Data: 2015-05-03 17:49:50
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > i nie ma żadnej możliwośći, zeby coś ściemnić?

    Powiedz że wynajmujesz mieszkanie na zasadach ogólnych i tam sobie
    uwzględniasz kwotę wolną we wpłacanych zaliczkach.

    --
    Liwiusz

  • 60. Data: 2015-05-03 18:09:38
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    W dniu 2015-05-03 o 17:49, Liwiusz pisze:

    > Powiedz że wynajmujesz mieszkanie na zasadach ogólnych i tam sobie
    > uwzględniasz kwotę wolną we wpłacanych zaliczkach.

    to znaczy, że wynajmuję komuś swoje mieszkanie?