  • 21. Data: 2008-01-02 19:32:07
    Temat: Re: nowy dowod a panstwo policyjne
    Od: "niechetny do pracy w Polsce" <b...@...pl>

    Użytkownik "Maciek" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:flgp1i$a5v$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Szczerze mówiąc chyba dałbym się zamknąć za brak DO. Zwłaszcza, że nie
    > wyrobionego z powodu idiotycznego sposobu przeprowadzania wymiany,
    > który spowodował całkowite zablokowania urzędów pod koniec roku, co
    > musiało być szczególnie bolesne dla tych, którzy tej wymiany
    > rzeczywiście potrzebowali.

    Jakiegoś kolesia zamknęli bo wlepił sobie naklejke do dowodu, to zamkną
    i Ciebie, zwłaszcza za lenistwo i nierozsądek, było 6 lat, a Ty myślałeś
    że wymienisz sobie 31 grudnia 2007, mi był potrezbny pięknie i gładko
    załatwiłem wszystko w maju 2006, bez kolejek, bez kłopotu, po miesiącu
    był gotowy do odbioru dokument, nie chciało się ruszyć d... to teraz
    piszcz!

  • 22. Data: 2008-01-02 19:33:02
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    niechetny do pracy w Polsce pisze:
    > To skąd wiedzą ile osób jeszcze nie wymieniło? co chwile w mediach
    > padają hasła typu: w Urzędzie miejskim w Dowodowie Małym nie wymieniło
    > jeszcze tylu a tylu, albo w Wygwizdowie Dolnym już wszyscy wymienili,
    > czy w Piczkowie Małym nie zgłosiło się 4000 "dowodowców"
    Bo wiedzą ile mają "duszyczek" i ile wpłynęło wniosków. Przy użyciu
    kalkulatora wykonują działanie odejmowania jednej liczby od drugiej i
    już można z tym lecieć do tv :-P

    Maciek

  • 23. Data: 2008-01-02 19:33:46
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "Maciek" <m...@n...pl> wrote
    > Przepisy te są tak samo idiotyczne jak obowiązek meldunkowy. Wierzę
    > jednak, że kiedyś zrobi się tu na tyle normalnie, że te przepisy po prostu
    > wytną.

    A ja to mam marzenie...:) : ze ktoś wreszcie pomyśli po co są różne rzeczy i
    w dobie informatyzacji nie będzie potrzeba tysiąca różnych świstków, które
    ciągle trzeba aktualizować po zmianie adresu itp. a skoro i tak można ludzi
    zidentyfikować po peselu, jest baza cepik, po co więc np. adres w prawie
    jazdy i dowodzie rejestracyjnym... Szkoda po prostu kasy z budżetu na

  • 24. Data: 2008-01-02 19:35:53
    Od: Maciek Pasternacki <m...@j...fnord.org>

    On Wed, 2 Jan 2008 14:27:46 +0100
    "niechetny do pracy w Polsce" <b...@...pl> wrote:

    > W paszporcie nie ma adresu, a o to głównie chodzi paniom na poczcie,
    > możesz mieć nawet dowód na nazwisko adresata, ale inny adres i już pat
    > ;)

    Ciekawe jest to, co piszesz, bo od dziewięciu lat mieszkam poza stałym
    adresem zameldowania (studiuję), w dwóch miastach, w sumie w sześciu różnych
    miejscach (każde z innym adresem pocztowym) i nie miałem z odbiorem
    poleconego ani pół problemu...

    --
    __ Maciek 'japhy' Pasternacki -><- http://www.pasternacki.net/
    `| _ |_\ / { ...For I was born with a habit, from a sign,

  • 25. Data: 2008-01-02 19:38:41
    Od: Maciek <m...@n...pl>

> [...]
    > załatwiłem wszystko w maju 2006, bez kolejek, bez kłopotu, po miesiącu
    > był gotowy do odbioru dokument, nie chciało się ruszyć d... to teraz
    Jak ja lubię takich mądrali, który mi lenistwo i nierozsądek
    udowadniają. Potrzebny Ci był dowód?? Potrzebny. A ja ten dowód mogę
    sobie w d* wsadzić. Leży gdzieś w szufladzie od 100 lat, więc tym
    bardziej nie mam ochoty poświęcać mojego cennego czasu (który i tak
    użytkuję na zarabianie na podatki) na latanie po urzędach. A jak jeszcze
    wiąże się to w wydaniem nawet tych marnych 50 PLN to mam to kompletnie w
    d*. Wymienię, jak będę kolejny raz przez przypadek przejeżdżał koło
    urzędu i akurat nie będzie tam kolejki.

    Maciek

  • 26. Data: 2008-01-02 19:40:00
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Piotr [trzykoty] pisze:
    > Jak nie jest napisane, że wykroczenie, to znaczy, że to przestępstwo
    > (ograniczenie wolności lub grzywna).

    niekoniecznie

    KG

  • 27. Data: 2008-01-02 19:41:38
    Od: "niechetny do pracy w Polsce" <b...@...pl>

    Użytkownik "Maciek Pasternacki" <m...@j...fnord.org> napisał w
    wiadomości news:20080102203553.38c05840@japhy.fnord.org...

> [...]

    różnych
    miejscach (każde z innym adresem pocztowym) i nie miałem z odbiorem

    Być może urzędniczka wzięła pod uwagę fakt rzadkiego występowania
    Twojego nazwiska
    (w skali kraju tylko 276 osób) i uznała, że Ty to na pewno Ty ;)

  • 28. Data: 2008-01-02 19:41:42
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    Piotr [trzykoty] pisze:
> [...]
    > zidentyfikować po peselu, jest baza cepik, po co więc np. adres w prawie
    > jazdy i dowodzie rejestracyjnym... Szkoda po prostu kasy z budżetu na
    To jest piękne marzenie. Tylko z czego by żyła np. PWPW, gdyby nie
    trzeba było co chwila wszystkich dokumentów wymieniać?? :-)

    Maciek

  • 29. Data: 2008-01-02 19:42:15
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "kam" <x#k...@w...pl#x> wrote

    > niekoniecznie

    A w tym przypadku-dowodu? Poniżej w ustawie piszą, że wykroczenia meldunkowe
    lecą z kpow, a w tym artykule nie ma nic.

  • 30. Data: 2008-01-02 19:44:30
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "kam" <x#k...@w...pl#x> wrote in

    > niekoniecznie

    Szczerze, to nigdy nie spotkałem się z przypadkiem pozakodeksowego
    wykroczenia i nie byłoby napisane, że to wykroczenie. Jak nic nie pisali w
    ustawie szczególnej to wiadomo, że kryminał;)