  • 101. Data: 2019-10-26 15:17:56
    Temat: Re: nowe zwyczaje na sali sądowej
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-10-25 o 21:32, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz"  napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > A jak po latach sad apelacyjny, albo najwyzszy napisze "sad rejonowy
    > niewlasciwie ustalil stan faktyczny... " ? :-P

    W apelacji uznaje się dziesiątki procent apelacyj. Gdyby uznawać, że
    każdy wyrok oddalony w apelacji wydawany jest przez sędziego-przestępcę,
    to szybko nie miałby kto orzekać.

    > A jak w wokandzie bedzie pomylka ?
    > I sie okaze, ze winnego nie ma ?

    To się sprawdzi, kto się podpisał na wyroku.

    --
    Liwiusz

  • 102. Data: 2019-10-26 15:18:47
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-10-26 o 08:33, dantes pisze:

    > Co mam sprubować?

    Na początek spróbuj nauczyć się pisać.

    --
    Liwiusz

  • 103. Data: 2019-10-26 15:19:35
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-10-26 o 08:42, ąćęłńóśźż pisze:
    > Pozwać bez adresu.
    > A i bez Peselu.

    Sąd wzywa do podania, a ja na podstawie wezwania ustalam w meldunkach.

    --
    Liwiusz

  • 104. Data: 2019-10-26 20:13:42
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Bogatyś.
    Wywalasz kasę na poznanie adresu zameldowania (lub info "nie posiada", jakoś moi tak
    mają), a sąd żąda zamieszkania.

    -----

  • 105. Data: 2019-10-27 02:42:33
    Od: n...@o...pl

    dantes to znany głupek - nie szkoda ci czasu ?

    Pewnie to właśnie taki kretyn żądający legitymowania sędziego, którego dane
    zna.

  • 106. Data: 2019-10-27 02:44:56
    Od: n...@o...pl

    w <qorukv$1f03$1@gioia.aioe.org>, dantes <d...@q...com> napisał(-a):

    > Widzę, że wyje
    > ale w którym meczecie to już nie bardzo
    > wiesz.

    Policja grzecznie przeprosiła i obiecała, że to się więcej NIGDY nie powtórzy.
    Także możesz toczyć dalej pianę z pyska w swoim 4 ścianach.

  • 107. Data: 2019-10-27 06:05:51
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Sat, 26 Oct 2019 15:18:47 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Na początek spróbuj nauczyć się pisać.

    Wszyscy tutaj czekali na to, aż to Ty będziesz tym co TO "zauważył",
    Zrobiłem to specjalnie, tylko po to byś mógł do czegokolwiek merytorycznie
    przypierdolić się.

    --
    Inni o tym wiedzieli, Ty nie.
    Zatem ordynuję: brazylianę i powrót do liceum.

  • 108. Data: 2019-10-27 06:15:34
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Fri, 25 Oct 2019 20:40:23 +0200, J.F. napisał(a):

> [...]
    pl...

    > Innymi slowy, jak cie nazwe krotkim ch*, to mimo, ze Ci sie nie
    > podoba,
    > to nie mozesz nic zrobic ...
    >
    > J.

    Mógłby, ale wpierw musi skończyć liceum, gdyż zniesławienia można się
    dopuścić także formułując zdanie w trybie przypuszczającym.
    Nie eliminuje przestępstwa także sformułowanie pytania.
    Nawet dodanie słów "moim zdaniem" nie spowoduje, z automatu, wyłączenia
    przestępczości popełnionego czynu, czy też wyłączenia jego karalności.

    --
    Klasyczny casus zniesławienia w trybie podstawowym.

  • 109. Data: 2019-10-27 06:19:25
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Sat, 26 Oct 2019 15:14:23 +0200, Liwiusz napisał(a):

> [...]
    pl...

    > Tylko tu policja przyszła już po fakcie popełnienia rzekomego
    > przestępstwa i notatka "byliśmy na sali sądowej" nikomu do niczego się
    > nie przyda.

    japierdole...

  • 110. Data: 2019-10-28 02:03:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 27 Oct 2019 06:15:34 +0100, dantes napisał(a):

    > Mógłby, ale wpierw musi skończyć liceum, gdyż zniesławienia można się
    > dopuścić także formułując zdanie w trybie przypuszczającym.
    > Nie eliminuje przestępstwa także sformułowanie pytania.

    Ale jak ustali dane do wpisania na pozwie ? :-)

    > Nawet dodanie słów "moim zdaniem" nie spowoduje, z automatu, wyłączenia
    > przestępczości popełnionego czynu, czy też wyłączenia jego karalności.

    Za to zahacza o prawa konstytucyjne.

    J.