  • 1. Data: 2004-07-28 08:15:36
    Temat: normy
    Od: "el_Buitre" <e...@g...pl>

    Witam.
    Poszukuje norm polskich dla laboratorium analitycznego. Gdzie mógłbym
    znaleźć potrzebne informacje (oświetlenie, wentylacja, media - woda, prąd,
    itp.). Czy są to normy takie, jak dla np. zakładów przemysłowych.
    Z góry dzięki za odpowiedź.

  • 2. Data: 2004-07-28 21:03:35
    Temat: Re: normy
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "el_Buitre" <e...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Poszukuje norm polskich dla laboratorium analitycznego. Gdzie mógłbym
    > znaleŸć potrzebne informacje (oœwietlenie, wentylacja, media - woda, pršd,
    > itp.). Czy sš to normy takie, jak dla np. zakładów przemysłowych.

    Norm w sieci nie znajdziesz. Je trzeba kupić. Są niby w sieci wykazy norma z
    tytułami, ale w tym trzeba siedzieć, by nie zakupywać norm, które są
    niezwiązane z tematem. Ja bym raczej odżałował kilka złotych i zapytał
    fachowca jakiegoś. Zakup norm wyjdzie Cię z pewnością drożej, a i tak możesz
    czegoś niedopatrzeć.

  • 3. Data: 2004-07-30 20:10:45
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

> [...]
    > prąd, itp.). Czy są to normy takie, jak dla np. zakładów
    > przemysłowych. Z góry dzięki za odpowiedź.

    Główny Urząd Miar (GUM) np. w Warszawie ul Elektoralna (nie jestem pewien)
    przy placu Bankowym.
    Poza tym chyba w każdym oddziale OUM (Okręgowy Urząd Miar), które znajdują
    się w większych miastach.
    Poszukaj także w sieci pod tymi hasłami.

    --
    Jacek "Plumpi"
    p...@w...pl