  • 1. Data: 2004-07-28 07:44:20
    Temat: przedawnienie mandatu
    Od: "Roman" <r...@n...pl>

    Po ilu latach od wystawienia mandatu za jazde tramwajem "na gapę" następuje
    jego przedawnienie?
    Mam do zapłacenia taki mandat z 1999 roku.

  • 2. Data: 2004-07-28 15:35:13
    Temat: Re: przedawnienie mandatu
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Roman wrote:

    > Po ilu latach od wystawienia mandatu za jazde tramwajem "na gapę" następuje
    > jego przedawnienie?

    rok (w przybliżeniu)

    > Mam do zapłacenia taki mandat z 1999 roku.

    Opraw w ramkę

    Chyba że od 2000 w jakimś sądzie leży pozew ;)

    KG

  • 3. Data: 2004-07-28 16:09:36
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Roman" <r...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Po ilu latach od wystawienia mandatu za jazde tramwajem "na gapę"
    następuje
    > jego przedawnienie?
    > Mam do zapłacenia taki mandat z 1999 roku.

    Tego rodzaju oplaty przedawniaja sie po roku od dnia ich nalozenia. W
    najgorszym razie chyba mozna by probowac tak 'zakombinowac' aby przedawnialy
    sie po 2 latach.

    marekz