  • 181. Data: 2004-12-05 00:55:55
    Temat: Re: no i POLICJA znow sie popisala!!
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    Użytkownik "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:cotmcf$fnl$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm> napisał w wiadomości
    > wchodza
    > zwyklymi

    > Wiec to prawo natychmiast trzeba zmienic, poniewaz zyjemy juz podobno w
    > wolnym i demokratycznym kraju. Do tego zmierzaja te dyskusje. Policjant to
    > nie Bóg jak bylo za Stalina, kiedy to Piszczyki jak pan latały z donosami.

    Ehhh szkoda gadac.
    Poczytaj pon sobie KpK

    pozdr
    bogen

  • 182. Data: 2004-12-05 00:56:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Bogen wrote:

    > A co ja jestem winny?
    > Prosze wyjasnij mi to?
    > Co ja takiego zrobilem ze nauczyciele malo zarabiaja?

    Jesteś winny karmienia zdegenerowanego trolla.

  • 183. Data: 2004-12-05 00:59:08
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    > Użytkownik "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm> napisał w wiadomości

    > Pan pisze bzdury. Komunistyczne ustawy juz dawno sa albo powinny byc
    > zmienione, no ale tak wygodniej pewnie mafii, tym w rzadzie - tym z SLD. A
    > jezeli pan ma stare ksiazki to niech pan kupi nowe.

    Znowu stara plyta.

    pozdr
    bogen

  • 184. Data: 2004-12-05 01:04:19
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości
    > Bogen wrote:

    > Jesteś winny karmienia zdegenerowanego trolla.

    Chyba masz racje.
    Te rozmowy do niczego nie prowadza.

    pozdr
    bogen

  • 185. Data: 2004-12-05 01:11:19
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    > Pan naprawde nie ma pojecia o obowiazuajcym prawie.

    Panie ja mam studentów na zaocznych studiach - policjantów, pracowników
    komendy bardzo zdolnych i inteligentnych, dobrych informatyków i nieraz
    rozmawiamy o tym, jezeli oni i ja mamy ochotę.
    Jeżeli nic nie zagraża nikomu w domu i chcą się czegoś dowiedzieć, to mają
    prawo i obowiązek co najwyżej pozostawić wezwanie w skrzynce na listy. Skąd
    pan z Rosji przyjechał czy z Ukrainy od tego Putina, czy jak mu tam? Do mnie
    nieraz przychodzili pytać albo o jednego sąsiada albo o drugiego. Kiedyś
    mnie wkurzyli, bo pukali jak swiadkowie Jechowy co sobote rano i
    powiedziałem im do widzenia zamknąłem drzwi i sobie poszli, bo ja tych
    sasiadów nie znalem nawet na tyle, aby udzielac im informacji o nich. W
    ogóle poza nieraz Dzien Dobry.

    > Owszem rozmawiac pan nie musi.Tyle ze poniesie pan za to kare.

    Jaką karę panie? Za brak czasu na gadanie z kims kto mi przychodzi pod drzwi
    i mówi, ze mnie Kargul pomawia, albo wypytuje o kogos kogo nie znam i
    imputuje nieprawde?

    > Poczytaj pan sobie np. kw.

    Chyba pan ma z lewej drukarni ten kw. albo z czasów Stalina. Niech pan
    sprawdzi datę wydania.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 186. Data: 2004-12-05 01:12:19
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

> [...]
    > nie Bóg jak bylo za Stalina, kiedy to Piszczyki jak pan latały z donosami.

    Co pan jaki KpK? Z czasów Józefa Stalina? Pan naprawdę z Rosji?

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 187. Data: 2004-12-05 08:38:17
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    > Użytkownik "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm> napisał w wiadomości

    > Ehhh szkoda gadac.
    > Poczytaj pon sobie KpK
    >
    > Co pan jaki KpK? Z czasów Józefa Stalina? Pan naprawdę z Rosji?

    Uuuu to z historia tez ma pan klopoty.
    Bardzo prosze mi powiedziec z ktorego roku mamy kpk?

    pozdr
    bogen

  • 188. Data: 2004-12-05 09:05:45
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Chyba masz racje.
    Te rozmowy do niczego nie prowadza.

    A jak dawałem Ci radę:
    |\ /| | |
    ||__|| | Please do not |
    / o o \ | feed the Trolls. |
    / \ | Thank You. |
    / \ \| |
    / _ \ \--------------------´
    / |\__\ \ ||
    / |\|_|\_../ ||
    / \|_|_|/ \ _||
    / / \ |____| ||
    / | | | --|
    | | | |____ --|
    *_ | |^|^|^| | \-/
    *--_-\ _ \ ^ ^ ^ / ||
    / _ \\ | | `´
    * / \_ /- | | |
    * c_c_c_C/ \C_c_c_c

    To nie reagowałeś.
    Masz długi przewód myślowy?

    Pzdr
    Leszek

  • 189. Data: 2004-12-05 09:09:23
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm> napisał w wiadomości

    Znowu stara plyta.

    |\ /| | |
    ||__|| | Please do not |
    / o o \ | feed the Trolls. |
    / \ | Thank You. |
    / \ \| |
    / _ \ \--------------------´
    / |\__\ \ ||
    / |\|_|\_../ ||
    / \|_|_|/ \ _||
    / / \ |____| ||
    / | | | --|
    | | | |____ --|
    *_ | |^|^|^| | \-/
    *--_-\ _ \ ^ ^ ^ / ||
    / _ \\ | | `´
    * / \_ /- | | |
    * c_c_c_C/ \C_c_c_c

  • 190. Data: 2004-12-05 09:18:11
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    >Uuuu to z historia tez ma pan klopoty.
    > Bardzo prosze mi powiedziec z ktorego roku mamy kpk?

    pański jest z 1950 roku, kiedy trwaly przesladowania za prawde, aresztowania
    i egzekucje za domniemane, czesto nieudowodnione sprzeciwianie sie wladzy na
    podstawie pomówien zlosliwych komunistycznych kapusiów. Wystarczylo, ze
    sasiad powiedzial ze tamten byl w AK i rozpowiada propagande
    antykomunistyczna i juz byli w jego mieszkaniu, przeszukiwali, bili. Potem
    prawie to samo w 1981. Jeden sasiad bal sie drugiego. Ludzie wyskakiwali
    przez okna, gdy przychodzila po nich policja aby torturowac ich i mordowac w
    wiezieniach i komisariatach, za dzialalnosc w Solidarnosci na rzecz
    przyszlej wolnosci naszego kraju, czesto za pomówienia sasiada z ZOMO.
    Podobnie jak teraz. Czy nie? Moda tez sie lubi powtarzac.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.