    From: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: no i POLICJA znow sie popisala!!
    Date: Sat, 4 Dec 2004 23:20:25 +0100

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opsig9y6m3mg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    > Czyli dopóki ktoś nie zrani lub nie zabije policjanta AT ma siedzieć w
    > koszrach, tak?

    Grupa antyterrorystyczna jest do zwalczania terroryzmu. Powinni zająć się
    Arabami i Ruskimi np. Alganowem i jego sitwa, a nie dziadkiem, co go
    lesniczy pomowil, ze sobie z lasu drewna naciupal siekierka za 215 zl.
    Puk Puk w czolo panie Von.

    > A wystarczyło, żeby szanowny pan pokrzywdzony wpuścił policjantów i z nimi
    > porozmawiał. Pomówienie pomówieniem, ale informacje trzeba sprawdzić.

    Co sprawdzic? Jak sprawdzic? Sila wchodzic komus do domu, bo sasiad nie lubi
    sasiada? Nikt nie ma prawa zagladac do mojego lozka, ani do mojej szafy,
    zeby sprawdzac czy pomowienia komunisty Von lub komunisty Leszka, Lawy,
    Osieckiego, Bogena sa prawda. Do czego by to doszlo? Policja wchodzilaby
    dzisiaj do Kargula jutro do Pawlaka razem z AT i tak by bylo przez 100 lat
    dopóki Kargul i Pawlak zyja. A ja z moich podatkow za to place, wiec mam
    prawo wyrazic swoja opinie o malych neohitlerkach, którzy dorwali sie do
    wladzy, sadów i policji w Polsce.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.