  • 61. Data: 2020-04-05 17:59:43
    Temat: Re: niezbędne sprawy życia codziennego
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Kiedys sie wjezdzalo samemu. Tak ze 30 lat temu.
    > Potem nastapila zmiana ..
    ..i samemu sie wjezdzało...

    To tak a propos bociana mi sie skojarzyło... ;-)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty zostały pocięte tendencyjnie,

  • 62. Data: 2020-04-05 17:59:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Normalnie - skoro samochod zwalnia, to jezdnia dziala siłą na samchod,
    > a samochod działa siłą na jezdnie.
    > Wystarczy siłe zmierzyc.

    Naprawde chciałbym zobaczyc o co chodzi bo nie umiem sobie tego
    wyobrazic.
    Te płyty poruszaja sie centymetr moze dwa w kazda strone i w ten sposób
    sa w stanie hamulce zbadac?
    No chyba ze mowimy o jakims innym wynalazku...?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Demokracja prowadzi do dyktatury"

  • 63. Data: 2020-04-05 17:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > NO ja dokładnie tak samo. Przy czym akurat to, kto wjeżdża na stację
    > jest na ostatnim miejscu mojej oceny i tyle.

    Nie zrozumiałes.
    Nie chodzi de faxcto o to kto wjezdza le o to ze diagnosta sie upiera.
    A skoro sie upiera to jest kłotliwy.
    A z kłotliwymi nie chce robic interesu ;-D

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nie pożądaj żony bliźniego swego nadaremnie"

  • 64. Data: 2020-04-05 18:20:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.04.2020 o 16:08, ąćęłńóśźż pisze:

    www.blasty.pl/upload/images/large/2016/10/niby-tak-a
    le-kur-nie-do-konca_2016-10-05_17-23-36.jpg

    > To o Bieńkowskiej, czy o Kidawie-Błońskiej?

    O tym czy posiadanie prawka świadczy o umiejętności wjazdu na kanał czy
    rolki. A dlaczego pytasz?

    --
    Shrek

  • 65. Data: 2020-04-05 18:59:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > O tym czy posiadanie prawka świadczy o umiejętności wjazdu na kanał
    > czy rolki. A dlaczego pytasz?

    to ze mu sie Bienkowska sni to ja jeszcze rozumiem, ale Kidawa?
    Dziwny gośc...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "No bo jest tak: ludzie dzielą się na trzy grupy: tych, którzy umieją

  • 66. Data: 2020-04-05 19:04:45
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 05.04.2020 o 17:59, Budzik pisze:

    > Nie zrozumiałes.

    Ależ rozumiem, o co Ci chodzi.

    > Nie chodzi de faxcto o to kto wjezdza le o to ze diagnosta sie upiera.
    > A skoro sie upiera to jest kłotliwy.

    Chyba, że ma swoje merytoryczne powody do uporu.

    > A z kłotliwymi nie chce robic interesu ;-D

    Życie :-)

    --
    Robert Tomasik

  • 67. Data: 2020-04-05 20:46:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 05 Apr 2020 15:59:44 GMT, Budzik napisał(a):
> [...]
    > wyobrazic.
    > Te płyty poruszaja sie centymetr moze dwa w kazda strone i w ten sposób

    Sily sie mierzy tensometrem.

    Rozpedzasz auto, hamujesz na plycie, opona ciagnie plyte.

    J.

  • 68. Data: 2020-04-05 20:51:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 5 Apr 2020 16:11:19 +0200, RadoslawF napisał(a):

    > Nie wystarczy.
    > Trzeba porównać z masą pojazdu.
    > Wagę na tych płytach mają?

    Jest jeden miernik sily, to co za problem drugi dolozyc ?

    I trzeci - pokazuje jeszcze zbieznosc.

    Zreszta na rolkach tez trzeba bylo zwazyc.
    Albo machnac reka - jest wystarczajaco dobrze.

    J.

  • 69. Data: 2020-04-05 20:55:44
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No qrwa nie wiem, ale sprawdzają na tych płytach.
    Zapytaj na samochodach.
    Krótszy impuls hamowania jest chyba.
    Miałem kiedyś problemy z abs, bezpiecznik wyskakiwał przy dłuższym mocnym hamowaniu
    (zmieniłem cały moduł i to samo), i skurczybyk
    potrafił wyskoczyć na rolkach, ale na płytach nie - to jeździłem na płyty na Pragie
    ;-)

    -----

  • 70. Data: 2020-04-05 20:58:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Chyba, że ma swoje merytoryczne powody do uporu.

    Gdyby miał to mozna sprobowac wytłumaczyc. Ale czy ma?