  • 81. Data: 2020-04-07 14:59:37
    Temat: Re: niezbędne sprawy życia codziennego
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ąćęłńóśźż ...@...pl ...

    > Tu jest chyba jeszcze inna zasada pomiaru:
    > www.konauto.pl/pictures/visualiner2-640x480.jpg

    Tu to akurat sprawdzaja zbieznosc...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Wątroba była cały dzień śledziona

  • 82. Data: 2020-04-08 09:52:39
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    To kompletne stanowisko, robiłem tam badania.

    -----

  • 83. Data: 2020-04-08 12:59:35
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ąćęłńóśźż ...@...pl ...

    > To kompletne stanowisko, robiłem tam badania.

    OK, a w jaki sposób badano hamulce? Bo moze nie wszystko widac na
    zdjeciu.
    Te czujki załozone na koła to ewidentnie do ustawiania zbieznosci.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Zbyt wiele wiedzy nigdy nie ułatwia decyzji."

  • 84. Data: 2020-04-08 14:52:41
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Mnie się wydawało, że "od stania na płytach".
    Ale może diagnosta hamował wjeżdżając na płyty?
    Ciekawe, że ręczny przecież też w ten sposób jest badany, a na pewno drugi raz nie
    najeżdżał.
    OIDP siedział za kierownicą i przez otwartą szybę drzwi pilotem sobie pstrykał w
    kierunku komputera (monitora z wynikami, widać na
    innych zdjęciach).
    Za pierwszym razem pamiętam nawet sytuację, kiedy powiedziałem "a to jeszcze hamulce"
    zapewne nie widząc rolek, a usłyszałem
    odpowiedź "już przebadane" ;-)
    A innym razem chyba sam wjeżdżałem, machał kiedy stanąć.
    OIDP o badanie amortyzatorów trzeba było poprosić, bo ponoć nieobowiązkowe, a
    chciałem wiedzieć czy mechanicy w warsztacie nie chcą
    mnie naciągnąć przy przeglądzie takim co 15-30 tys. km.
    I nie dam głowy, że na badanie amorków nie trzeba było wjechać na inne stanowisko
    innymi drzwiami (było bez dopłaty).

    -----