  • 71. Data: 2020-04-05 21:15:37
    Temat: Re: niezbędne sprawy życia codziennego
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-04-05 o 20:51, J.F. pisze:

    > Jest jeden miernik sily, to co za problem drugi dolozyc ?
    >
    > I trzeci - pokazuje jeszcze zbieznosc.
    >
    > Zreszta na rolkach tez trzeba bylo zwazyc.
    > Albo machnac reka - jest wystarczajaco dobrze.

    Na kręcących się rolkach miałeś siłę hamowania, na płycie
    możesz zmierzyć nacisk w zadanym kierunku.
    Ale taki nacisk zależy od siły hamowania i masy pojazdu.
    A nie od samej siły hamowania.

    Pozdrawiam

  • 72. Data: 2020-04-05 21:59:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Jest jeden miernik sily, to co za problem drugi dolozyc ?
    >
    > I trzeci - pokazuje jeszcze zbieznosc.
    >
    > Zreszta na rolkach tez trzeba bylo zwazyc.
    > Albo machnac reka - jest wystarczajaco dobrze.

    Tam sie mierzy siłe hamowania czy przede wszystkim równomierne hamowanie
    lewa prawa?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Istota, która przez całe życie tworzyła pewne określone wyobrażenie

  • 73. Data: 2020-04-05 21:59:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Sily sie mierzy tensometrem.
    >
    > Rozpedzasz auto, hamujesz na plycie, opona ciagnie plyte.

    Co masz na mysli mowiac o rozpedzaniu auta? W jaki sposób rozpedzic auto
    stojace w warsztacie i majace koła na płycie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Nawet najdłuższa droga zaczyna się zawsze od pierwszego kroku.

  • 74. Data: 2020-04-05 22:20:42
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-04-04 o 17:33, Uncle Pete pisze:

    > A miał lustro z tyłu, żeby sprawdzić?

    Nie pamiętam, ale jak wjechał, to chyba nie zamykał bramy,
    więc raczej z tyłu nic nie było - może pod sufitem coś i z przodu widział,
    albo w monitorze bo róznych kamer tam sporo.
    Będę w kwietniu musiał zarejstrować, to się rozejrzę pod tym katem.

  • 75. Data: 2020-04-05 22:27:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 05 Apr 2020 19:59:41 GMT, Budzik napisał(a):
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Co masz na mysli mowiac o rozpedzaniu auta? W jaki sposób rozpedzic auto
    > stojace w warsztacie i majace koła na płycie?

    Ono nie stoi - diagnosta wjezdza i hamuje.

    http://www.hekapolska.pl/czym-jest-heka.html

    J.

  • 76. Data: 2020-04-05 22:41:30
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 05.04.2020 o 20:58, Budzik pisze:

    > Gdyby miał to mozna sprobowac wytłumaczyc. Ale czy ma?

    Jak ostatnio robiłem badania, to stwierdził, ze taki maja regulamin. Nie
    zastanawiałem się, z czego to wynika, bowiem nie wydało mi się to ważne.

    --
    Robert Tomasik

  • 77. Data: 2020-04-06 07:59:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Jak ostatnio robiłem badania, to stwierdził, ze taki maja regulamin.
    > Nie zastanawiałem się, z czego to wynika, bowiem nie wydało mi się
    > to ważne.

    Sam widzisz. Przekonuje cie argument BO TAK. Ja nie mam tak łatwo ;-)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Bóg ukrył piekło w samym sercu raju,

  • 78. Data: 2020-04-06 12:59:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Ono nie stoi - diagnosta wjezdza i hamuje.
    >
    > http://www.hekapolska.pl/czym-jest-heka.html

    No to nigdy czegoś takiego nie widziałem.
    Ale wyglada bombowo jeżeli rzeczywiście w tak krótkim czasie wszystko
    testuje.

    Myslałem ze chodzi o te płyty na których testuje sie równiez luzy w
    zawieszeniu.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiem, że to, co piszę, jest może średnio mądre,

  • 79. Data: 2020-04-06 17:03:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >No to nigdy czegoś takiego nie widziałem.
    >Ale wyglada bombowo jeżeli rzeczywiście w tak krótkim czasie wszystko
    >testuje.

    Rolki IMO lepsze, tzn do badan technicznych moze i rownie dobre, ale
    jakas diagnoza niewyraznej usterki to na rolkach lepsza.

    A w sumie tez moga byc szybkie.

    J.

  • 80. Data: 2020-04-07 08:24:03
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Tu jest chyba jeszcze inna zasada pomiaru:
    www.konauto.pl/pictures/visualiner2-640x480.jpg