  • 1. Data: 2002-10-15 21:10:17
    Temat: niezawisle sady 3RP? bzdura
    Od: "bolo" <b...@i...pl>

    czesc-witam po raz pierwszy

    oto w dniu dzisiejszym miala sie odbyc rozprawa (kolejna) przeciwko mnie w
    sadzie, ale sie nie odbyla z powodu sedziego choroby (na razie nie mowie
    jaki sad ani nic, jak by co to poczytacie sobie w wyborczej)
    wiec postanowilem ze zrobie ksero akt i pojde do adwokatak bo mialem pare
    pytan, patrze przegladam, spisuje numery stron a tu co:
    najpierw jakia dziwny papierek -zapytanie do kolegium o karalnosc, a na
    odwrocie cos nabazgrane juz sie mam pytac co to jest, ale moja uwage
    przykluly jakies protokoly nieponumerowane, i znow juz sie prawie pytam
    dlaczego nie ma numerow stron, ale jakis zly duszek kazal mi przewrocic
    strone i co tam widze?

    "WYROK W IMIENIU RZECZYPOSPOLITEJ"

    ...ple ple ple...uznaje sie [tu imie i nazwisko] za winnego zarzucanego mu
    czynu...ple ple ple, brakuje tylko daty i podpisu.
    ^
    nadmieniam ze byl to druk wypelniony na maszynie wiec tlumaczenia dyrektora
    wydzialu ze to nadgorliwosc/standardowa procedura jakiegos pracownika
    sekretariatu mnie nie przekonaly jakoby sam nie wiem za bardzo co. poszedlem
    wiec do prezesa sadu i musze powiedziec bardzo mila pani przyjela moje pismo
    do tegoz prezesa. zdziwienie moje bylo tym bardziej uzasadnione ze od razu
    jak tylko to ujrzalem zadzwonilem do mojego adwokata (jeden z lepszych w
    miescie) i byl on jeszcze bardziej zdziwiony ode mnie.
    z poczatku nie wierzylem jak koledzy pracujacy w bylym uop'ie, a obecnie
    amw, oraz w policji mowili mi ze mam przesrane bo (jakis rok temu) zostalem
    wpisany na czarna liste osob niewygodnych (za glosna krytyke pewnych
    instytucji i mowienie o rzeczach o ktorych nie wolno mowic, zwlaszcza ze nie
    powinienem byl o tym wiedziec-swego czasu mialem kilku kolegow ktorzy
    zajmowali sie roznmi sprawami i wiem co mowili, i wiem kogo widywalem w
    odwiedzinach-nadmieniam ze moja z nimi znajomosc byla czysto towarzyska) i
    ze mam siedziec cicho i uwazac na kazdym kroku bo jak policja nie bedzie
    mogla rozwiazac jakiejs sprawy to bierze sie osoby z takiej listy i znajduje
    dowody. myslalem ze to bzdura albo ze sobie zartuja, nie wierzylem w relacje
    osob ktore opisywaly podobne przejscia jako bezposrednio zaangarzowanych.
    dla jasnosci wypowiedzi nie jest to sprawa o zabojstwo policjanta, ani o
    zgwalcenie nieletniego chlopczyka, lecz TYLKO o wykroczenie, i wierzcie lub
    nie ale jestem niewinny.

    ciekaw jestem waszych opinii na temat takiego postepowania, pojutrze ide do
    prawnika, bedziemy debatowali, ale prosze o wszelkie rady....etc

    acha jeszcze jedno
    policja robila PRZY MNIE zdjecia pojazdu po wypadku, niestety uparcie
    twierdza ze zdjec takich nie robili (w pismie do sadu) a jako ze to policja
    jest oskarzycielem (osk. publiczny wykroczenie z PoRD-niezachowanie
    nalezytej ostroznosci-co W ICH mniemaniu bylo przyczyna zdarzenia ) czy nie
    jest to podstawa-brak jakichkolwiek dowodow-do umozenia postepowania?

    z gory dzieki za odpowiedz

    pozdrowka
    bolo

  • 2. Data: 2002-10-16 08:13:07
    Temat: Re: niezawisle sady 3RP? bzdura
    Od: "marcin" <s...@f...id.pl_das.weg>

    Użytkownik "bolo" <b...@i...pl> napisał w wiadomości

    > z gory dzieki za odpowiedz

    a uzasadnienie, też tam było?

  • 3. Data: 2002-10-16 08:22:05
    Temat: Odp: niezawisle sady 3RP? bzdura
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik marcin <s...@f...id.pl_das.weg> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:aoj6j5$ba$...@n...tpi.pl...

    > Użytkownik "bolo" <b...@i...pl> napisał w wiadomości

    > a uzasadnienie, też tam było?

    a może aplikant dostał takie polecenie od sędziego, żeby spróbował napisać
    wyrok na bazie zawartych dokumentów w sprawie i o nim zapomniał :-) często
    zapominają gdy się spieszą do wyjścia z sądu :-) biedactwo teraz może dostać
    po głowie :-)

    Sandra

  • 4. Data: 2002-10-16 08:48:00
    Od: "marcin" <s...@f...id.pl_das.weg>

> [...]
    > wyrok na bazie zawartych dokumentów w sprawie i o nim zapomniał :-) często
    > zapominają gdy się spieszą do wyjścia z sądu :-) biedactwo teraz może

    wszyscy przeciwko aplikantom :))))

  • 5. Data: 2002-10-16 09:01:53
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik marcin <s...@f...id.pl_das.weg> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:aoj8kj$6q2$...@n...tpi.pl...

    > wszyscy przeciwko aplikantom :))))

    wcale nie:-) są pupilkami i są uwielbiani a jeszcze jak sie przytrafi z
    innego kraju :-) świetnie wywołuje na sprawę sądową łamaną polszczyzną :-)
    cholernie zabawne :-) ale na pewno są lubiani :-)

    Sandra

  • 6. Data: 2002-10-17 09:24:20
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "bolo" <b...@i...pl> napisał w wiadomości

    > czesc-witam po raz pierwszy

    <ciah>

    Obawiam się że z takim bojowym nastawieniem to dodatkowo "przygrzeją" Ci za
    obrazę sądu;)))))
    A co do zdjęć: może nie "wyszły",film się skończył itd.

    Leszek