  • 1. Data: 2002-10-15 21:57:45
    Temat: Parkowanie i cuda dziwy
    Od: "Jacek P." <j...@p...fm>

    Wypisali, a ja zgodnie ze stanem faktycznym
    napisałem tak (i mysle co z tego wyniknie):

    Niniejszym kategorycznie odmawiam zapłaty i proszę o anulowanie
    kary pieniężnej za nieuiszczone opłaty za parkowanie nr 0470044 Seria D, z
    dnia 15.10.2002 r.

    UZASADNIENIE
    W dniu dzisiejszym zaparkowałem samochód przy ul. Wojska
    Polskiego w Szczecinie i po zamknieciu go oddaliłem się w celu zakupu biletu
    postojowego. Traf chciał, że odszedłem w przeciwnym kierunku, niż ten, z
    którego pojawił się pracownik SPP. Kiedy, po ok. 3 minutach wróciłem była
    godzina 13:55 i zawiadomienie o nieopłaconym postoju było już wypisane od
    dwóch minut. Pracownik Strefy nr 035 uczynił adnotację o tym na druku.
    Skierował mnie do Biura SPP, gdzie odmówiono mi anulowania nałożonej kary.
    Opierając się na tłumaczeniu faktu odmowy śmiem twierdzić, że jest on
    całkowicie pozbawiony logiki, chociaż zgodny z obowiązującymi przepisami.
    Brak logiki sprowadza się do tego, że osoba przyjezdna nie ma prawa
    zaparkować w Szczecinie w Strefie Płatnego Parkowania, bo jeśli to uczyni i
    opuści pojazd w celu zakupu biletu już w tym momencie popełnia wykroczenie.
    Pracownicy SPP sugerowali, że powinienem być zaopatrzony w bilety. Pytam
    więc skąd niby miałem to wiedzieć, jeśli nie przesłali Państwo pod moim
    adresem odpowiedniego regulaminu.

    pozdrawiam
    rozbawiony Jacek

  • 2. Data: 2002-10-16 12:02:01
    Temat: Re: Parkowanie i cuda dziwy
    Od: "GrorK" <g...@w...pl>

> [...]
    > Pracownicy SPP sugerowali, że powinienem być zaopatrzony w bilety. Pytam
    > więc skąd niby miałem to wiedzieć, jeśli nie przesłali Państwo pod moim

    He, he w Szczecinie, to czasami nawet posiadając bilet można dostać "karę"
    bo "ślepy" pracownik SPP napisze, że nie mógł się doczytać nr biletu,
    zauważył lekkie zabrudzenia na bilecie (a więc ktoś gumką wymazał bilet),
    jest zła data biletu (???), itp. Jak już się ma szczęście, żeby postawić
    auto poza strefą parkowania, to i tak możesz dostać "wezwanie do zapłaty" bo
    "inteligentny" pracownik stwierdzi, że próbujesz oszukać miasto. I po
    powrocie widzi się kwitek za wycieraczką, a SSP-owiec znika niczym widmo.
    Natomiast tłumaczenie w biurze nic nie daje.
    Swego czasu miałem nawet 2 kwitki za "nieopłacony postój czas 1 minuta".
    Powód banalny. Zatrzymałem się samochodem, by w kiosku kupić jakieś
    czasopismo, nie zauważywszy SSP-owca podszedłem do kiosku (odległość coś ok.
    2-3 m) kupiłem co miałem kupić, a w tym czasie miły pan spisał moje nr
    zaczął wypisywać kwitek. Zrobiłem awanturę, na co pan grzecznie mnie
    przeprosił i powiedział, że nie może już tego zmienić, bo z każdego kwitka
    się rozlicza, ale za to wpisał postój 1 min.

    Pozdrawiam GrorK
    również rozbawiony i od 2 lat nie płacący za haracz

  • 3. Data: 2002-10-16 16:45:07
    Od: "DarkDaro" <D...@e...pl>

    > Pozdrawiam GrorK
    > również rozbawiony i od 2 lat nie płacący za haracz
    >
    > Ja też już wogóle nie płacę bo sam Wapark (Warszawa) mnie tego nauczył.
    Mandat za parkowanie poza strefą, mandat za posój bez biletu ponieważ go
    akurat nabywałem itp.

    --
    Mroczny Daro
    Peugeot 405 SRD Turbo Kombi