  • 1. Data: 2002-10-15 21:02:16
    Temat: Gdzie znaleźć tą ustawę ?
    Od: e...@p...onet.pl

    Witam!

    Poszukuję treści ustawy Dz.U.1961, nr 39, poz. 202.
    Moje poszukiwania utknęły w martwym punkcie, gdyż nawet w archiwum Kancelarii
    Sejmu niczego nie znalazłem.
    Będę bardzo wdzięczny za pomoc.
    Pozdrawiam
    Wito

  • 2. Data: 2002-10-15 21:28:51
    Temat: Re: Gdzie znaleźć tą ustawę ?
    Od: "Paweł Hajdys" <p...@N...gazeta.pl>

    Witam!

    >e...@p...onet.pl napisał(a):
    >
    > Poszukuję treści ustawy Dz.U.1961, nr 39, poz. 202.
    > Moje poszukiwania utknęły w martwym punkcie, gdyż nawet w archiwum
    > Kancelarii Sejmu niczego nie znalazłem.

    Spróbuj w bibliotece wydziałowej Wydziału Prawa jakiegokolwiek uniwersytetu
    (albo w głownej bibliotece danego uniwerystetu). No może oprócz uniwerystetu
    błotno-bagiennego (Warmińsko-Mazurski :) bo to nowa jednostka i starszych
    dzienników sutaw może nie mieć.

    Pozdrawiam
    Paweł Hajdys
    h...@l...msk.pl

  • 3. Data: 2002-10-16 04:50:49
    Od: "Wieslaw Tomczak" <t...@q...pl>

    Użytkownik <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Poszukuję treści ustawy Dz.U.1961, nr 39, poz. 202.
    > Moje poszukiwania utknęły w martwym punkcie, gdyż nawet w archiwum

    pelny tekst pownien byc na
    http://isip.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf/Wszystkie/WDU19610
    390202
    pozdr.