  • 51. Data: 2004-10-27 17:08:33
    Temat: Re: niewziąłem paragonu
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia śro 27. października 2004 09:34 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane fi5h:

    Mają, ale co z tego? Jak go znajdą? To nie jest imienne!

    > heh, zapoznaj sie z funkcjonowaniem kasy fiskalnej :)
    > sklep nie ma swojego paragonu. to co jest na tej drugiej szpulce w kasie
    > idzie do fiskusa w celu rozliczenia.

    E, czarujesz. Myślisz, że US zbiera rolki z kas :) To Ty to trzymasz jako
    dowody księgowe.

    > nie wyglada jak paragon tylko jest to ciag liczb.

    eee..... Wygląda. Drukowana jest przecież kopia!

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder (numer seryjny #231723)
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 52. Data: 2004-10-27 22:39:04
    Od: "fi5h" <f...@o...pl>

    Tristan Alder wrote:

    > E, czarujesz. Myślisz, że US zbiera rolki z kas :) To Ty to trzymasz
    > jako dowody księgowe.

    zle mnie odczytales, nie mowie ze przycodzi ktos ze skarbowki i bierze rolki
    dla siebie, ale jest to dla wgladu dla niego a nie dla pracownikow, klientow
    czy Bog wie kogo.

    > eee..... Wygląda. Drukowana jest przecież kopia!

    mialem na mysli jurnal kasowy bo przeciez z tej drugiej szpulki nie
    wyciagniesz zakupu z przed tygodnia :) dlatego ja odrazu mozna pominac jesli
    chodzi o szukanie bo przeceiz sprzedaz nie jest imienna.
    Sa tez kasy gdzie nie ma kopii w postaci papierowej tylko elektroniczna i
    skladuje sie to wszystko wlasnie w postaci jurnala na wspolnym terminalu
    jesli jest wiecej kas.