  • 1. Data: 2004-10-21 23:29:31
    Temat: zaskarżenie Polski za działalność sądów, urzędu skarbowego oraz prokuratury w UE
    Od: "Robert" <r...@p...gazeta.pl>

    Witam Serdecznie !!

    Czy może ktoś mi pomóc i dać mi wszelkie namiary i informacje ,
    gdzie i do kogo można poskarzyć się w UE oraz
    domagać się odszkodowania za działalność sądów, prokuratury oraz
    urzędu skarbowego w Szczecinie.

    inż.Robert Kubanek
    Szczecin
    r...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2004-10-22 06:16:44
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Robert" <r...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Czy może ktoś mi pomóc i dać mi wszelkie namiary i informacje ,
    > gdzie i do kogo można poskarzyć się w UE oraz
    > domagać się odszkodowania za działalność sądów, prokuratury oraz
    > urzędu skarbowego w Szczecinie.

    a czy w polsce cala droge prawno juz wyczerpales?
    slyszalem kiedy, ze podobno najpier trzeba w kraju przejsc cala droge meki
    prawno sadowa aby moc sie zwrocic do instancji europejskiej, ale moze zle
    slyszale, albo cos sie zmienilo po wstapieniu do ue

  • 3. Data: 2004-10-22 07:42:44
    Temat: Re: zaskar?enie Polski za dzia?alno?ae s?dów, urz?du skarbowego oraz prokuratury w UE
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 10/22/2004 1:29 AM, Robert wrote:

> [...]
    > gdzie i do kogo można poskarzyć się w UE oraz
    > domagać się odszkodowania za działalność sądów, prokuratury oraz

    Drogi Kolego inżynierze !

    Należy wyczerpać całą "instancyjność" tzn. przejść wszystkie etapy
    postępowania. Zwykle jest tak, że na kolejnych etapach "odwołanie"
    rozpatruje ten, kto namieszał, więc jest sędzią we własnej sprawie, co
    implikuje brak chęci naprawienia błędu.

    Najprawdopodobniej gdy przejdziesz wszystkie etapy, to będzie to już
    czas, gdy unia się zdenerwuje na tyle, że będzie takie sprawy odsyłac z
    powrotem, więc sami zainteresowani będa rozpatrywać swoje niedoróbki.
    Skutek mozliwy do przewidzenia.

    Formalnie, tzn. zgodnie z prawem jest tak, że o popełnieniu czynu
    zabronionego, a nawet o powództwie cywilnym możesz zawiadomić ustnie, a
    organ ma Ciebie wspierać i służyc pomocą w formalizowaniu - w praktyce w
    takiej sytuacji zostaniesz uznany za pieniacza, czyli oleją.

    Jako inzynier zakładasz zapewne, że byty działają racjonalnie i oceniają
    rzeczywistość taką , jaka ona jest - niestety kryteria oceny mają
    charakter polityczny, a racjonalizm nie musi w ogólności dotyczyć
    zarówno ducha jak i litery prawa.

    Masz więc trzy mozliwości:
    - poddać się
    - zdobyc kwalifikacje prawne i mozolnie krok po kroku przechodzić etapy
    instancyjne (może to zabrać kilka lat życia, chociaż jako idee fix moze
    być całkiem niezłe). W przypadku, gdybyś został zaatakowany karnie, nie
    będziesz miał wyjścia, więc tylko ta opcja.
    - skorumpowac urzedników (to czynność nielegalna, wbrew obiegowej
    opinii, ale skuteczna i powszechnie stosowana).

    Pzdr: Catbert, również inżynier (inż. prok.)