eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawonieuczciwy klient › nieuczciwy klient
  • Data: 2005-01-12 08:01:02
    Temat: nieuczciwy klient
    Od: Grzegorz <o...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Jest taka sytuacja : klient zamawia pewna usluge , a nastepnie mimo
    zrealizowania zamowienia w zalozonym czasie odmawia odbioru tlumaczac ,
    ze zamowil to juz w innej firmie , gdzie ma taniej. Niestety zamowienie
    nie bylo pisemne ale slowne, choc przy jego skladaniu byla obena
    postronna osoba. Czy mozna co w takiej sytuacji zrobic ???

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1