eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawonieuczciwy klient › Re: nieuczciwy klient
  • Data: 2005-01-12 11:36:08
    Temat: Re: nieuczciwy klient
    Od: Grzegorz <o...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    kam wrote:
    > Grzegorz napisał(a):
    >
    >> Jest taka sytuacja : klient zamawia pewna usluge , a nastepnie mimo
    >> zrealizowania zamowienia w zalozonym czasie odmawia odbioru tlumaczac
    >> , ze zamowil to juz w innej firmie , gdzie ma taniej. Niestety
    >> zamowienie nie bylo pisemne ale slowne, choc przy jego skladaniu byla
    >> obena postronna osoba. Czy mozna co w takiej sytuacji zrobic ???
    >
    >
    > zamówienie czego i o jakiej wartości?
    > klient jest konsumentem czy przedsiębiorcą?
    >
    > KG

    zamowienie serwisu www , klient to przedsiebiorca, wartosc niewielka -
    ok. 800 zl.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1