eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawonieuczciwy klient › nieuczciwy klient
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!newsfeed.tpinternet.p
    l!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Grzegorz <o...@k...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: nieuczciwy klient
    Date: Wed, 12 Jan 2005 09:01:02 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 5
    Message-ID: <cs2lil$4fl$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: cat186.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=us-ascii; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1105516949 4597 83.30.91.186 (12 Jan 2005 08:02:29 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 12 Jan 2005 08:02:29 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.7.3) Gecko/20040916
    X-Accept-Language: en-us, en, pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:269421
    [ ukryj nagłówki ]

    Jest taka sytuacja : klient zamawia pewna usluge , a nastepnie mimo
    zrealizowania zamowienia w zalozonym czasie odmawia odbioru tlumaczac ,
    ze zamowil to juz w innej firmie , gdzie ma taniej. Niestety zamowienie
    nie bylo pisemne ale slowne, choc przy jego skladaniu byla obena
    postronna osoba. Czy mozna co w takiej sytuacji zrobic ???

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1