  • Data: 2005-01-12 14:39:30
    Temat: Re: nieuczciwy klient
    Od: Czupakabra <sebba12(nospam)@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 12 Jan 2005 12:36:08 +0100, Grzegorz <o...@k...pl>
    wrote:

    >zamowienie serwisu www , klient to przedsiebiorca, wartosc niewielka -
    >ok. 800 zl.
    Mam, milalem to samo, ale zamowienie pisemne. Niestety chyba
    odpuszcze, bo na windykacje zewnetrzna to za mala kwota, do sadu dluga
    i skomplikowana droga (dla mnie). Pieniadze to jedno, ale jak gosc w
    oczy mowi ze juz nie chce bo dostal prace w UE i sobie interes zamknal
    to mnie szlag trafia. Licze jedynie ze znajde jakiegos silnorekiego co
    za 80% kwoty porozmawia z panem dluznikiem. Poobserwuje watek, moze
    ktos bedzie mial pomysl.
    pzdr
    Sebastian