  • 1. Data: 2005-01-12 08:01:02
    Temat: nieuczciwy klient
    Od: Grzegorz <o...@k...pl>

    Jest taka sytuacja : klient zamawia pewna usluge , a nastepnie mimo
    zrealizowania zamowienia w zalozonym czasie odmawia odbioru tlumaczac ,
    ze zamowil to juz w innej firmie , gdzie ma taniej. Niestety zamowienie
    nie bylo pisemne ale slowne, choc przy jego skladaniu byla obena
    postronna osoba. Czy mozna co w takiej sytuacji zrobic ???

  • 2. Data: 2005-01-12 09:27:56
    Temat: Re: nieuczciwy klient
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Grzegorz napisał(a):
> [...]
    > nie bylo pisemne ale slowne, choc przy jego skladaniu byla obena
    > postronna osoba. Czy mozna co w takiej sytuacji zrobic ???

    zamówienie czego i o jakiej wartości?
    klient jest konsumentem czy przedsiębiorcą?

    KG

  • 3. Data: 2005-01-12 11:36:08
    Od: Grzegorz <o...@k...pl>

    kam wrote:

    > zamówienie czego i o jakiej wartości?
    > klient jest konsumentem czy przedsiębiorcą?
    >
    > KG

    zamowienie serwisu www , klient to przedsiebiorca, wartosc niewielka -
    ok. 800 zl.

  • 4. Data: 2005-01-12 14:39:30
    Od: Czupakabra <sebba12(nospam)@go2.pl>

    On Wed, 12 Jan 2005 12:36:08 +0100, Grzegorz <o...@k...pl>
    wrote:

    >zamowienie serwisu www , klient to przedsiebiorca, wartosc niewielka -
    >ok. 800 zl.
    Mam, milalem to samo, ale zamowienie pisemne. Niestety chyba
    odpuszcze, bo na windykacje zewnetrzna to za mala kwota, do sadu dluga
    i skomplikowana droga (dla mnie). Pieniadze to jedno, ale jak gosc w
    oczy mowi ze juz nie chce bo dostal prace w UE i sobie interes zamknal
    to mnie szlag trafia. Licze jedynie ze znajde jakiegos silnorekiego co
    za 80% kwoty porozmawia z panem dluznikiem. Poobserwuje watek, moze
    ktos bedzie mial pomysl.
    pzdr
    Sebastian

  • 5. Data: 2005-01-17 20:56:08
    Od: "LUKASZ GROMOLAK [k/Wroc]" <l...@g...com>

    hej,

    ja tez tworze strony www ..
    choc jeszcze sie nie nacialem na taka kwote,
    to zdazaly sie mniejsze i wieksze problemy.

    Najlepiej brac zaliczki, spisywac jakies umowy
    typu
    "1. grafik robi design, pokazuje mu
    w formacie 2x mniejszym (wiadomo, nie skopiuje)
    2. klient placi za design, ale jest on wlasnoscia grafika
    3. po wykonaniu reszty strony i uiszczeniu calej oplaty
    design i cala strona przechodzi na wlasnosci klienta"

    taki klient juz raczej nie zmieni Ciebie, skoro zainwestowal
    te 200-300zl za grafike ;-) wykombinowalem tak
    ostatnio, i tak wygladaja moje oferty. Uzbieram
    troszke referencji , dobrych opinii obecnych klientow,
    i mysle ze ci , ktorzy sa uczciwi beda z moich uslug
    korzystac..

    www.lukasz.gromolak.com

    pozdrawiam