  • 1. Data: 2003-09-19 07:33:34
    Temat: nieuczciwi deweloperzy
    Od: "Marcin W." <m...@i...pl>

    Witam,

    Oglądałem wczoraj program "Sprawa dla reportera" o nieuczciwych
    deweloperach - ogłoszenie upadłości firmy, ludzie, którzy zapłacili za
    mieszkania i nie mają aktu notarialnego własności mieszkania i muszą za nie
    zapłacić jeszcze raz (albo się wyprowadzić).

    Czy na pewno jest to zgodne z prawem? Przecież jeśli za coś zapłaciłem to
    powinno to być moja własnością. Jak się przed taką sytuacją zabezpieczyć?

    Czy ktoś wie w jaki sposób można sprawdzić dewelopera?

    Z góry dzięki za informacje
    Marcin

    PS.
    A może ktoś kiedyś kupował mieszkanie od dewelopera "FOSPOL" i ma związane z
    tym doświadczenia. Obecnie ta firma sprzedaje mieszkania w Ząbkach pod
    Warszawą.