  • 1. Data: 2003-09-18 20:55:38
    Temat: Czy może mi ktoś pomóc?
    Od: "Temp-esT" <t...@w...pl>

    Witam grupowiczów i proszę o pomoc.

    Mój znajomy mieszka na ostatnim piętrze i nad jego balkonem nie ma
    zadaszenia (nad innymi też), co jest powodem wielu problemów (od ogromnych
    opałów w wakacje po pleśń na ścianach z powodu wilgoci na jesień, itp).

    Do administracji były składane wielokrotnie podania o zamontowanie zadaszeń,
    ale ta tylko dużo obiecuje, a mało robi. CZY JEST JAKIŚ PARAGRAF, KTÓRY
    MÓGŁBY POSTRASZYĆ LUB ZMUSIĆ ADMINISTRACJĘ DO ZAMONTOWANIA TYCH ZADASZEŃ?

    Ps. W blokach należących do innej administracji już dawno coś takiego
    założono.

  • 2. Data: 2003-09-19 05:59:02
    Temat: Re: Czy może mi ktoś pomóc?
    Od: "Bartek" <n...@W...pl>

    Witaj
    1.Zrob wszystkie mozliwe zdjecia foto.Wszystkich usterek ,zaciekow,plesni itp.
    2.Dolacz je do pisma w sprawie zadaszenia.Trzeba te sytuacje dokladnie opisac.
    3.Podpisy lokatorow pod pismem
    4.Zlozyc wszystko w administracji w sekretariacie z potwierdzeniem odbioru.

    Podobny dokument mozesz zlozyc nawet na policji,jezeli uwazasz ze zagraza to
    bezpieczebnstwu i zyciu lokatorow,albo ze sprawa jest"olewana" przez decydentow.
    Takie dzialania skutkuja Pozostaje Ci jeszcze oczywiscie Urzad Miasta wydz.arch.
    U mnie zaskutkowalo,szczegolnie zdjecia.Przestraszyli sie publikacji.Problem
    byl oczywiscie inny.

    pozdr.bartek

  • 3. Data: 2003-09-20 09:17:30
    Od: "Jarosław Matejczuk" <j...@j...net>

    Pozostaje Ci jeszcze oczywiscie Urzad Miasta wydz.arch.
    > U mnie zaskutkowalo,szczegolnie zdjecia.Przestraszyli sie
    publikacji.Problem
    > byl oczywiscie inn

    nie urząd miasta ale nadzór budowlany
    a konkretnie powiatowy inspektor nadzoru budowlanego,

    zadziała tylko pod watrunkiem,że sa łamane przepisy prawa budowlanego,
    na upały i niewygode nie pomoże, pleśn na ścianach nie musi byc
    "nielegalna" tak jak mech i inne rodzaje życia biologocznego na budynkach,

    powodzenia,
    JarekM

  • 4. Data: 2003-09-20 18:35:31
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    wydz.arch.
    | U mnie zaskutkowalo,szczegolnie zdjecia.Przestraszyli sie

    Zastanawia mnie potrzeba wysyłania tego do Policji. A co oni mają w tej
    sprawie uczynić?