  • 1. Data: 2003-09-19 07:04:45
    Temat: Zasilek staly
    Od: "Sebastian Piotr Jasielski" <t...@n...pl>

    Witajcie.
    Mam klopot jestem osoba niepelnosprawna i moj brat tez jest niepelnosprawny.
    Moj ojciec ma emeryture, natomiast mama nie ma nic, obaj z bratem mamy
    renty.
    Mama chciala podjac prace, lecz ze wzgledu na nasza chorobe nie mogla.
    Niestety renta z ZUSu nie przysluguje bo nie ma wypracowanych lat. Z opieki
    przekracza nam srednia. Mam pytanie czy jezeli jeden z nas sie zamelduje z
    mama na dzialce mieszkalnej (w innym domu) to ten dochod na gospodarstwo sie
    zmniejszy i bedzie mogla wowczas dostac rente?
    Czy nie przeszkadza to, ze rodzice sa malzenstwem i czy tak czy siak bedzie
    ta srednia dalej przekraczac?
    Pieniadze sa nam b.potrzebne na rehabilitacje i leki.
    Serdeczne dzieki za pomoc. Dodam, ze ja mam 18 lat, brat 24, a mama 51.
    Sebastian.