  • 1. Data: 2003-09-18 21:39:25
    Temat: SMS
    Od: Dorota <p...@c...pl>

    Na prośbę znajomej. Nizej kilka z esemesów które dostał jej córka (14
    letnia). Numer oczywiście się identyfikował. Co robić??

    7.09.03 godz: 15:02:46
    Wiem jak wyglądasz-jak włoska szmata.więc powtarzam UWAZAJ BO CIE
    NAPEWNO DORWE - KURWO! WYPIERDALAJ DO SIEBIE I WIECEJ NIE WRACAJ! (wiem
    kiedy wyjeżdżasz. Do zobacze

    7.09.03 godz: 15:01:47
    Zostaw szmato mojego chłopaka. Ze Sebastianem jestem 3 lata a ty mi
    przeszkadzasz. Seba mówił mi duzo o tobie, wiem o wszystkim co było
    między wami. Widziałam zdjęc

    7.09.03 godz: 15:03:02
    Lepiej o nim zapomni. Bo ja mogę ci w tym pomóc - wiem gdzie mieszkasz,
    ile masz lat. Uważaj na imprezie lub przy wyjeździe do Triestu. Seba
    okłamał cię mówiąc o sobi

    7.09.03 godz: 15:03:17
    Sebcio powiedział mi, że nadal mnie kocha, spotykamy się w każdej wolnej
    chwili. Był bardzo zły że przyjechałaś do Grodziska. Dzwoniłam do niego
    jak jechaliście do Pozn

    7.09.03 godz: 15:03:35
    Wiem że byliście z twoimi starymi w Poznaniu. Sebie kupiliście kartę.
    twój nr mam od niego. Seba wyśmiewa się z ciebie np. że masz małe cycki!
    Pokazywał jak całujesz

    --
    Pozdrawiam - Dorota
    GG 2245542

  • 2. Data: 2003-09-18 22:14:55
    Temat: Re: SMS
    Od: "news" <color@{wytnijto}.gazeta.pl>

    "Dorota" <p...@c...pl> wrote in message
    > Na prośbę znajomej. Nizej kilka z esemesów które dostał jej córka (14
    > letnia). Numer oczywiście się identyfikował. Co robić??

    Uwazaj, bo zapewne odezwie sie zaraz niejaki Arek, "z morda", ze jakim
    prawem czytasz (lub kolezanka) sms-y swojej/jej osobistej corki i ze to jest
    "wlazenie z butami w jej osobiste zycie...."

    A tak na powaznie: ustal u operatora kto jest wlascicielem numeru (jesli
    jest dopuszczony do ujawniania w informacji o abonentach) , lub ewentualnie
    czy numer znajduje sie na na stalym koncie abonenckim, jesli nie to znaczy
    ze to jakis prepaid i trudno bedzie namierzyc.
    Jednoczesnie obowiazkowo na pismie doniesienie na policje.
    Jesli operator poda Ci nazwe abonenta, nalezy porozmawiac z corka, czy zna
    delikwentke, i najlepiej sie do niej wybrac osobiscie.

    --
    Serwery wirtualne - http://www.komrel.net - fachowa samoobsluga!

  • 3. Data: 2003-09-18 23:59:00
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Zwróć uwagę na godziny. To niemożliwe, by ktoś tak często to wysyłał. Coś mi
    tu nie pasuje.

    Ale zakąłdając, że wszystko jest OK. Najpierw w rozmowie z nieletnią ustalił
    bym, czy osoby wymienione w SMS-ach w ogóle istnieją. No bo może to być
    głupi żart. Jeśli istnieją, to tą metodą pewnie uda się ustalić autora. W
    końcu jeśli córa faktycznie poznała jakiegoś Sebastiana, to pewnie już z
    łatwością ustali się z kim on jest przez ostatnie 3 lata. Może się okazać,
    że on z nikim przez ostatnie 3 lata nie był, a SMS-y wysyłają z kolegą, by
    pokazać córce, jakie ma wzięcie. Dzieci różne dziwne rzeczy wymyślają. No
    ale, gdyby okazało się, że faktycznie istnieje autorka tych SMS-ów, nie
    spodziewam się, by była pełnoletnia i sądzę, że rozmowa z jej rodzicami
    powinna sprawę nieco wyprostować. W końcu w kręgu znajomych córki wcześniej
    czy później wyda się, kto ma ten numer.

    Na policję bym nie szedł, bo to blacha sprawa. A bez prokuratora abonenta
    nie dostaniesz. Ewentualnie wrzuć numer komórki w wyszukiwarkę google albo
    inną. Gówniarze czasem zakładają strony internetowe i podają tam numery
    komórek. Czasami się udaje, tylko musisz pokombinować z możliwym zapisem.

  • 4. Data: 2003-09-19 07:13:41
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[WYTNIJ-TO]interia.pl>

    Użytkownik "news" <color@{wytnijto}.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Jesli operator poda Ci nazwe abonenta,

    Zadzwon do dowolnego operatora i popros aby Ci podał wlasciciela dowolnego
    numeru, a dopiero pózniej wypisuj takie "rady"

    HaNkA

  • 5. Data: 2003-09-19 09:00:25
    Od: "Łukasz Kalbarczyk" <l...@p...net>

    Dorota <p...@c...pl> napisał(a):
    > Na prośbę znajomej. Nizej kilka z esemesów które dostał jej córka (14
    > letnia). Numer oczywiście się identyfikował. Co robić??

    Co to znaczy "oczywiście się identyfikował"?
    Pokazywało numer, tak?

    A to nie jakaś pomyłka?
    Dostał przekręcony numer, albo coś...
    Może lepiej odpisać temu panu,
    że chyba pomylił numery...

    ATSD to to, że 14-letnia, nic nie znaczy...
    Oglądałeś może "Szkołę bicia" niedawno...
    Może jest grzeczną córeczką mamusi tylko w domu?

    --
    ŁK

  • 6. Data: 2003-09-19 09:00:51
    Od: Wojciech Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2003-09-18 23:39, Dorota napisał(a):

    > Na prośbę znajomej. Nizej kilka z esemesów które dostał jej córka (14
    > letnia). Numer oczywiście się identyfikował. Co robić??

    (Wysyłam jeszcze raz, bo pierwsze chyba nie doszło, jeśli są dwie
    wiadomości, to przepraszam)
    Nie kasuj sms-ów.
    Zgłoś na policję przestępstwo (Art 190 i 191 kk).
    Pewnie dzieci się bawią i w sumie nic się nikomu nie stanie, ale to je
    trochę przytemperuje.
    - Szwejk

    --
    www.wielkawojna.prv.pl 1914-1918

    "Like a madman laughing at the rain"

  • 7. Data: 2003-09-19 09:36:49
    Od: "SzerszeN" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Łukasz Kalbarczyk" <l...@p...net> napisał w
    wiadomości news:bkegjk$j9u$1@news.polbox.pl...
    > Może lepiej odpisać temu panu,
    > że chyba pomylił numery...

    to nie pan tylko jakas gowniara, przeczytaj te smsy :) no chyba ze myslisz
    ze to geje :)

  • 8. Data: 2003-09-19 09:40:15
    Od: "SzerszeN" <s...@t...pl>

> [...]

    > A tak na powaznie: ustal u operatora kto jest wlascicielem numeru (jesli
    > jest dopuszczony do ujawniania w informacji o abonentach) , lub

    nic nie ustalisz, odkad weszla ustawa o danych osobowych, nawet imienia albo
    plci ci nie podadza, chyba ze trafisz na jakiegos nieuswiadomionego jelonka

    poza tym nic nie trzeba ustalac, z tresci sms'w jasno wynika kto jest ich
    autorem i jest on do ustalenia w 5 minut, zastanawia sie po co kombinowac na
    grupie, jak mozna isc do starych malolaty i powiedziec im jak sie ich corka
    ladnie telefonem zabawia

    > czy numer znajduje sie na na stalym koncie abonenckim, jesli nie to znaczy
    > ze to jakis prepaid i trudno bedzie namierzyc.

    ale zawsze mozna wylaczyc

  • 9. Data: 2003-09-19 10:39:58
    Od: "Łukasz Kalbarczyk" <l...@p...net>

    SzerszeN <s...@t...pl> napisał(a):
    > Użytkownik "Łukasz Kalbarczyk" <l...@p...net> napisał w
    > to nie pan tylko jakas gowniara, przeczytaj te smsy :) no chyba ze
    > myslisz ze to geje :)

    Faktycznie - nie czytałem dokładnie tego, bo i nie ma czego :))

    --
    ŁK

  • 10. Data: 2003-09-19 12:17:05
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    p...@c...pl news:bkd8ft$1b0$1@foka1.acn.pl

    > 7.09.03 godz: 15:02:46
    > Wiem jak wyglądasz-jak włoska szmata.więc powtarzam UWAZAJ BO CIE
    > NAPEWNO DORWE - KURWO! WYPIERDALAJ DO SIEBIE I WIECEJ NIE WRACAJ! (wiem
    > kiedy wyjeżdżasz. Do zobacze

    Ja bym zglosil na Policje jezeli uwazasz iz moze to byc powazne.

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"