  • 1. Data: 2005-04-07 17:52:07
    Temat: niepublikowane wyroki w/s "lex 203"
    Od: greg <o...@C...pl>

    Witam. Zwracam się z uprzejma prośba do wszystkich użytkowników. Czy
    dysponujecie wyrokami w/s "lex 203". A może wiecie, gdzie takowe można
    znaleźć w internecie (ale czy one wtedy są niepublikowane ;) ?

  • 2. Data: 2005-04-07 17:56:16
    Temat: Re: niepublikowane wyroki w/s "lex 203"
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    greg napisał(a):
    > Witam. Zwracam się z uprzejma prośba do wszystkich użytkowników. Czy
    > dysponujecie wyrokami w/s "lex 203". A może wiecie, gdzie takowe można
    > znaleźć w internecie (ale czy one wtedy są niepublikowane ;) ?

    Lepiej zadaj tu pytanie. Odpowiemy.

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 3. Data: 2005-04-07 18:51:13
    Od: greg <o...@C...pl>

    Dostałem "zlecenie" na znalezienie tego od pracodawców (Kancelarii
    Radców Prawnych). Ja zadnego konkretnego pytania nie mam. Ale dzieki za
    oferte pomocy

  • 4. Data: 2005-04-07 19:11:32
    Od: Otto Falkenstein <f...@g...pl>

    greg napisał(a):
    > Dostałem "zlecenie" na znalezienie tego od pracodawców (Kancelarii
    > Radców Prawnych). Ja zadnego konkretnego pytania nie mam. Ale dzieki za
    > oferte pomocy

    Nie mów, że w kancelarii nie maja Lexa.

  • 5. Data: 2005-04-07 19:21:58
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Thu, 07 Apr 2005 19:56:16 +0200, na pl.soc.prawo, Johnson napisał(a):

    > Lepiej zadaj tu pytanie. Odpowiemy.

    Mam całą masę wyroków dot. U-203. Niestety. Ale parę jest ciekawych,
    naprawdę.

    --
    Olgierd
    gsm: 502DEFUNK ||| JID: o...@j...org ||| gg: 3657597

  • 6. Data: 2005-04-07 19:40:23
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    greg napisał(a):
    > Dostałem "zlecenie" na znalezienie tego od pracodawców (Kancelarii
    > Radców Prawnych). Ja zadnego konkretnego pytania nie mam. Ale dzieki za
    > oferte pomocy

    Niech ci radcowie prawni zadadzą pytanie. Niech stracę i odpowiem. :)
    Zresztą ustawa jest prosta jak drut i teraz juz nikt - może poza radcami
    prawnymi - nie ma z nią problemów.

  • 7. Data: 2005-04-07 20:07:16
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Otto Falkenstein napisał(a):

    > Nie mów, że w kancelarii nie maja Lexa.

    Lex jest czasem dziwny. Nie wszystkie orzeczenia tam są. Kiedyś w
    starszej wersji (1CD) miałem tam jakieś orzeczenie SN, a w nowszej
    wersji (5 CD) tego samego orzeczenia juz nie ma. Nie wiem jak to
    wytłumaczyć :)

  • 8. Data: 2005-04-07 20:25:22
    Od: greg <o...@C...pl>

    Mają, ale chodzi o te NIEPUBLIKOWANE. A z tego co się orientuję, to w
    Lexie takich raczej nie ma. Pozdrawiam

  • 9. Data: 2005-04-07 20:27:00
    Od: greg <o...@C...pl>

    Ale masz na kompie, czy w "wersji papierkowej"? Jak na kompie, to
    moglbys mi je podesłać? Dopiero zaczynam tam pracę i dobrze by było
    jakoś "zapunktować" u Szefostwa ;)

  • 10. Data: 2005-04-07 20:35:21
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Thu, 07 Apr 2005 22:27:00 +0200, na pl.soc.prawo, greg napisał(a):

    > Ale masz na kompie, czy w "wersji papierkowej"? Jak na kompie, to
    > moglbys mi je podesłać?

    Czego dokładnie mają dotyczyć te wyroki, jaki jest stan faktyczny w
    interesującej Ciebie sprawie, czy reprezentujecie pracowników, SPZOZ - a
    może następcę prawnego SPZOZ? Jakich sądów interesują Cię wyroki?