  • 1. Data: 2005-04-07 15:15:53
    Temat: Dodatek na dziecko a ślub.
    Od: "Panpako" <p...@m...pl>

    Mam dziecko z byłym mężem, który nie płaci alimentów pomimo, iż mam decyzję
    sądową. Komornik nie może od niego wyegzekwować żadnych pieniędzy, gdyż nie
    jest nigdzie zameldowany i oficjalnie nie pracuje. Mam przyznany zasiłek z
    MOPS na dziecko (kiedys był fundusz alimentacyjny) w kwocie troche ponad 200
    zł. Mam pytanie: czy jeżeli wyjdę za mąż to stracę prawo do tego zasiłku?
    Nie bede już osobą samotnie wychowującą dziecko. Jak mogę wyegzekwować
    środki od b. męża? Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2005-04-08 10:12:12
    Temat: Re: Dodatek na dziecko a ślub.
    Od: "Panpako" <p...@m...pl>

> [...]
    > do tego zasiłku? Nie bede już osobą samotnie wychowującą dziecko. Jak mogę
    > wyegzekwować środki od b. męża? Pozdrawiam.

    Nikt mi nie odpowie?? :(

  • 3. Data: 2005-04-10 09:50:56
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    Użytkownik "Panpako" <p...@m...pl> napisał w wiadomości
    > Nikt mi nie odpowie?? :(

    pewnie nikt poniewaz na dzien dzisiejszy nie masz szans na wyegzekwowanie
    alimentow od bylego meza a i zasilek stracisz gdy zwieksza sie dochody na
    jednego czlonka rodziny

    Sandra