  • 11. Data: 2005-04-07 20:39:57
    Temat: Re: niepublikowane wyroki w/s "lex 203"
    Od: "RS" <s...@g...pl>

    > Lex jest czasem dziwny. Nie wszystkie orzeczenia tam są. Kiedyś w starszej
    > wersji (1CD) miałem tam jakieś orzeczenie SN, a w nowszej wersji (5 CD)
    > tego samego orzeczenia juz nie ma. Nie wiem jak to wytłumaczyć :)

    1. po pierwsze od x czasu nie ma wersji 1CD lexa (chyba, że liczysz samą
    aktualizację)
    2. po drugie nigdy nie było wersji 5CD (chyba, że liczysz aktualizacje + jak
    to oni nazywają bazy)
    3. po trzecie niesłyszałem o przypadku, że znika orzeczenie z LEXa
    4. po czwarte być może jest ono już nieaktualne (kolor fioletowy) - może
    masz wyłączoną opcję tych orzeczeń lub szukasz w złej bazie?

    RS

  • 12. Data: 2005-04-07 20:42:50
    Od: "RS" <s...@g...pl>

    > Mają, ale chodzi o te NIEPUBLIKOWANE. A z tego co się orientuję, to w
    > Lexie takich raczej nie ma. Pozdrawiam

    a ta dla ludzkiej ciekawości niepublikoanych orzeczeń w lex jest około
    23,300 sztuk

    RS

  • 13. Data: 2005-04-08 03:56:36
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    RS napisał(a):

    > 1. po pierwsze od x czasu nie ma wersji 1CD lexa (chyba, że liczysz samą
    > aktualizację)

    Jestem stary i pamiętam, że kiedyś była wersja na jednym CD. Tak z 6 lat
    temu, plus minus.

    > 2. po drugie nigdy nie było wersji 5CD (chyba, że liczysz aktualizacje + jak
    > to oni nazywają bazy)

    Tak liczę.

    > 3. po trzecie niesłyszałem o przypadku, że znika orzeczenie z LEXa

    Więc słyszysz.

    > 4. po czwarte być może jest ono już nieaktualne (kolor fioletowy) - może
    > masz wyłączoną opcję tych orzeczeń lub szukasz w złej bazie?

    Umiem obsługiwać ten program.

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 14. Data: 2005-04-08 03:59:44
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    greg napisał(a):
    > Mają, ale chodzi o te NIEPUBLIKOWANE. A z tego co się orientuję, to w
    > Lexie takich raczej nie ma. Pozdrawiam

    Są. Jako miejsce publikacji mają napisane LEX.

    A co do merutim, jeśli chodzi o orzeczenia SN i wystarczą ci same tezy
    (choć czasem są i uzasadnienia) zerknij do biuletynów SN
    http://www.sn.pl/orzecznictwo/index.html. Na pewno są tam też
    interesujące orzeczenia.

  • 15. Data: 2005-04-08 09:25:26
    Od: "RS" <s...@g...pl>

    absolutnie nie twierdzę że nie znasz programu

    > Więc słyszysz.

    (przeprasza, że poza tym wątkiem) ale strasznie mnie irytuje jak ktoś na
    pytanie "dlaczego to jest czarne?" odpowiada "bo jest czarne".
    Jak dotąd nie przyszło mi do głowy aby z lex coś znikało, więc skoro tak
    stanowczo i autorytatywnie piszesz "więc słyszysz" to proszę podaj mi jakiś
    konkretny przykład, a ja wówczas poważnie zastanowię się nad wykupieniem
    lexa na kolejny okres. Będę wdzięczny, u licha nie jest to tania zabawka.

    RS

  • 16. Data: 2005-04-08 10:51:20
    Od: greg <o...@C...pl>

    mam twoj e-mail i nr gg. jak sie czegos dowiem, to sie do Ciebie odezwe.
    Dzieki bardzo!

  • 17. Data: 2005-04-08 11:39:03
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    RS napisał(a):

> [...]
    > lexa na kolejny okres. Będę wdzięczny, u licha nie jest to tania zabawka.

    Niestety nie pamiętam tego orzeczenia.
    Tak czy inaczej i tak lex jest najlepszy.