  • 1. Data: 2005-04-07 19:37:06
    Temat: Odwolywanie sie od decyzji reklamacyjnej - WIIH
    Od: " Adam Klimczyk" <v...@g...pl>

    Witam

    Kupilem deske snowboardowa, pojezdzilem 4 dni i deska pekla. Oddalem do
    reklamacji. Odrzucono. Koles z Atomica powiedzial ze on mial juz przyjemnosc
    ogladac deski ktore faktycznie mozna reklamowac i takie ktore reklamacji nie
    podlegaja bo zawinil uzytkownik. I moja deseczke zakwalifikowal do tej grugiej
    grupy. "uszkodzenie mechaniczne" - tak napisano w uzasadnieniu. Jednakze ja z
    ta opinia sie nie zgodzilem i poszedlem do Wojewodzkiego Inspoktoratu
    Inspekcji Handlowej w KAtowicach gdzie mile panie poprosilyu mnie o wykonanie
    ksera paragonu, zgloszenia reklamacji i napisanie pisma z zarysem sytuacji.
    I moje pytanie dotyczy etgoz wlasnie pisma. Jak powinno ono wygladac?
    Dodam, ze na desce jezdzilem 4 dni w zyciu i niemozliwoscia jest zeby osoba
    majaca takie umiejetnosci jak ja mogla deske uszkodzic. I to deske z Atomica.
    Firma "niby" dobra... Ani to nei byla promocja ani zadna przecena. JA tez -
    ani nie skakalem - po prostu w dol jechalem... Help me... Nie chce sie zrazac
    do tego sportu na samym poczatku przygody z nim. A 700zl droga nie chodzi.

    Pozdrawiam
    Adam Klimczyk