  • 21. Data: 2006-02-13 15:24:41
    Temat: Re: nielegalne pliki z internetu i szyfrowanie danych
    Od: "ath" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > czyli jak szukasz np Adobe_photoshop.zip to zaraz po wybraniu tego pliku
    > do sciagniecia program pobiera jego hash i od tej pory nie szuka juz
    > 'adobe_photoshop.zip' tylko plikow ktorych hash jest taki sam jak hash
    > pliku ktory sciagasz (dzieki temu ktos moze sobie zmieniac nazwe pliku
    > na jakolkolwiek a p2p i tak sciagnie ten wlasciwy)
    >
    > hash - to, w duzym uproszczeniu, suma kontrolna pliku w postaci
    > A6F8E239A5BF76...
    >

    > wiec nawet jak po sciagnieciu pliku 'adobe_photoshop.zip' zmienisz mu
    > nazwe na 'zdjecia_z_wakacji.zip' to i tak inni beda wiedzieli ze to

    Z tym, że hash unikalnym nie jest.

    A.

  • 22. Data: 2006-02-13 15:25:28
    Od: "Paweł " <j...@g...pl>

    hm, wiec jeszcze mam pytanko. podsumowując moge sciagac muzyke i film, jesli
    nie odstepniam nic mi za to nie grozi.

    1. a co z programami, i systamiami operacyjnymi, jesli je uzywam, oczywiscie
    na uzytek domowy tylko i nie czerpie z tego korzysci majatkowych, to grozi mi
    cos za to?

    2. czy moge sciagniety film czy muzyke nagrac na płyte, ?

  • 23. Data: 2006-02-13 15:31:12
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Użytkownik "Paweł " <j...@g...pl> napisał w wiadomości news:dsq8d8

> [...]
    > oczywiscie
    > na uzytek domowy tylko i nie czerpie z tego korzysci majatkowych, to grozi

    tak - to juz jest piractwem :)

    > 2. czy moge sciagniety film czy muzyke nagrac na płyte, ?

    Mozesz, dokladnie tak samo jak mozesz nagrac film z TV na kasete czy muzyke
    z radia zgrac do mp3 czy na plyte

    Jacek

  • 24. Data: 2006-02-13 15:45:00
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Paweł napisał(a):
> [...]
    > na uzytek domowy tylko i nie czerpie z tego korzysci majatkowych, to grozi mi

    kazdy utwor poza programem komputerowym.

    P.

  • 25. Data: 2006-02-13 15:50:38
    Od: "Paweł " <j...@g...pl>

    nie wiem, skad wy te rewelacje czerpiecie, poszukalem na necie, i jedynie w
    przypadku mp3 policja sie nie czepi jesli plij jest na dysku mniej niz 1
    miesiac, o zadnym nagrywaniu nie ma mowy.
    zrodlo chocby tutaj http://forum.php.pl/index.php?showtopic=33611&st=0

    juz zglupialem

  • 26. Data: 2006-02-13 15:56:16
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Paweł napisał(a):
    > nie wiem, skad wy te rewelacje czerpiecie, poszukalem na necie, i jedynie w
    > przypadku mp3 policja sie nie czepi jesli plij jest na dysku mniej niz 1
    > miesiac, o zadnym nagrywaniu nie ma mowy.

    rewelacje czerpiemy z ustawy o prawie autorskim i prwach pokrewqnych
    oraz ustawie Kodeks karny.

    > zrodlo chocby tutaj http://forum.php.pl/index.php?showtopic=33611&st=0

    znam bardziej wiarygodne zrodlo:
    isip.sejm.gov.pl

    P.

  • 27. Data: 2006-02-13 16:11:02
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Użytkownik "Paweł " <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > juz zglupialem

    to nie jest zadne zrodlo - zrodlem jest ustawa o prawach autorskich i
    pokrewnych - jej poszukaj

    Jacek

  • 28. Data: 2006-02-13 17:25:27
    Od: Garvey <g...@g...pl>

    Paweł napisał(a):
    > hm, wiec jeszcze mam pytanko. podsumowując moge sciagac muzyke i film, jesli
    > nie odstepniam nic mi za to nie grozi.

    zauwaz ze czesc programow p2p UDOSTEPNIA juz podczas sciagania i nie
    mozna tej opcji wylaczyc :P

    czyli zanim ty sciagniesz film do konca to kilkadziesiat osob posciaga
    jego fragmenty od ciebie

  • 29. Data: 2006-02-14 10:25:53
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Mon, 13 Feb 2006 01:31:43 +0000 (UTC),
    Paweł <j...@N...gazeta.pl> screamed:
    > załużmy ze sciagam sobie pliki, mp3, filmy itd, wiadomo kaza, osiołek itd.
    > policja po moim ip znajduje moj adres domowy.
    > przychodzi do mnie policja wtedy z nakazem i zabiera mi dysk twardy.
    > ja natomiast mam zaszyfrowany caly dysk twardy silnym algorytmem, praktycznie
    > nie do złamania w ciagu kilku lat.

    "Siła" algorytmu nie jest wyłącznym wyznacznikiem ilości czasu potrzebnego
    na jego złamanie.

    Artur

    ps. hint - klucz.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:224B ]
    [ 11:24:56 user up 10887 days, 23:19, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    New studies show that 100% of all smokers die.