  • 1. Data: 2006-02-12 21:23:41
    Temat: zostalem oszukany, jakie sa szanse na sprawiedliwosc:(
    Od: "heine" <B...@p...onet.pl>

    Witam

    przedstawię swoja sprawę

    potrzebowałem zapłacić za towar. Sprzedający obsługiwał tylko płatność przez
    paypal (sprzedawca z azji)

    nie miałem odpowiedniej karty kredytowej by przelać sumę na konto

    skorzystałem z pomocy pewnego pana

    osoba ta zaoferowała pomoc za 3% od kwoty

    osoba ta me firmę komputerową i była dla mnie wiarygodna...

    był bardzo dobry kontakt mailowy jak i telefoniczny

    transakcja miała polegać na tym że ja wpłacam panu X kwotę a on przelewa ja
    na konto paypal wskazaną przezemnie.

    Wszystko było ok. do momentu zrobienia przelewu

    Pan X otrzymał pieniądze a następnie wykonał przelew na podane konto

    Tylko że wpłacił 2,10 $ a nie 210$ jak było ustalone..

    Oczywiście kontakt się urwał.

    Chce zgłosić sprawę na policje ale zastanawiam się jakie są szanse że
    cokolwiek odzyskam i czy sobie nie narobie dodatkowych kłopotów

    Pan X mieszka w trójmieście a ja we Wrocławiu

    Posiadam mailową korespondencje

    Numer konta - mbank

    Numer transakcji paypal + screen tej transakcji zrobiony przez azjate (pan x
    nie zgodził się na wysłanie potwierdzenia)

    Dane adresowe (nie mam pewności ze są prawdziwe na 100%)

    2 tel komórkowe i jeden stacjonarny

    Dane adresowe firmy tego tez pana

    Numer gg i skype..

    Znalazłem tez aukcje na allegro gdzie pan x grzecznościowo sprzedawał PC (w
    treści aukcji były podane jego dane które zgadzaja sie z posiadanymi
    przezemnie)

    Zastanawiam się jak policja sprawdzi np. korespondencje

    Mam zanieść im wszystko na CD czy wydrukować ??

    Mieszkam z rodzicami i ewentualna wizyta panów policjantów nie była by na
    renke dla mnie ..

    Miał ktoś podobną sprawę da się coś zdziałać ??

    695zl piechota nie chodzi.... :(

    a najbardziej wkurza ta bezsilność !!!

    Pomocy..

  • 2. Data: 2006-02-12 22:23:17
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "heine" <B...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    przez
    > paypal (sprzedawca z azji)
    >
    > nie miałem odpowiedniej karty kredytowej by przelać sumę na konto

    To trzeba miec pecha. Robiac podejrzany interes z azjata dac sie wykiwac
    gdanszczaninowi.
    A ten gdanszczanin oczywiscie polecony przez azjate?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2006-02-12 22:38:25
    Od: "heine" <B...@p...onet.pl>

    > To trzeba miec pecha. Robiac podejrzany interes z azjata dac sie wykiwac
    > gdanszczaninowi.
    > A ten gdanszczanin oczywiscie polecony przez azjate?

    azjata jest spoko jest to dlamnie zaufana osoba ktora juz znam jakis czas
    skora do pomocy

    niestety najgorsze jest to ze polak polaka oszuka...
    a znalazłem go na forum ebaya

  • 4. Data: 2006-02-13 22:16:37
    Od: "ghostrider" <g...@g...spam>

    <mniam>

    drukujesz wszystko i idziesz na policje...

    jesli majac takie dane nie beda w stanie ci pomuc to znaczy ze pozostaje ci
    kupic pistolet i zastrzelic pana x - bo tobie w takiej sytuacji pewnie tez
    nic nie zrobia ;>

    ghostrider

  • 5. Data: 2006-02-14 01:01:08
    Od: "heine" <B...@p...onet.pl>

> [...]
    > ci
    > kupic pistolet i zastrzelic pana x - bo tobie w takiej sytuacji pewnie tez

    w tym kraju jest niestety tak
    ze to Ty musisz sie tlumaczyc ze wszystkiego a nie pan ktory Cie oszukał

    wiec wizja kupienia kalasza nie jest taka zła...
    zawsze potem mozna do kaczek postrzelac

    pozdrawiam !

  • 6. Data: 2006-02-14 01:13:53
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > zawsze potem mozna do kaczek postrzelac

    Uuu... no to teraz juz jestes na celowniku ABW :P

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 7. Data: 2006-02-14 01:34:49
    Od: "heine" <B...@p...onet.pl>

    > Uuu... no to teraz juz jestes na celowniku ABW :P

    no to teraz tyko suicide mnie ratuje...
    milo bylo !!

  • 8. Data: 2006-02-19 18:18:58
    Od: "heine" <B...@p...onet.pl>

    Podjąłem już jakieś działania

    Byłem w poradni prawnej ( oj się nastałem no ale przynajmniej za darmo
    było )

    Pan pomógł napisać mi pismo do sądu

    Wysłałem też oszustowi wezwanie do zapłaty

    A za Tydzień mam wysłać ostateczne

    Jeśli to nic nie da mam złożyć papiery do sądu

    Będzie mnie to kosztować 55,6..

    A i tka nie mam gwarancji że cokolwiek odzyskam

    Takie pytanie do was jak sąd będzie weryfikować dołączone dowody maile i
    przelew bankowy??

    Na policji jeszcze nie byłem i myślę czy to konieczne ??