  • 1. Data: 2006-02-12 21:29:41
    Temat: sublicznik
    Od: "Miras krk" <mirek@poczta_wytnijto_streamcn.pl>

    witam Grupę,
    mieszkam w domu dwukondygnacyjnym. Na dole mieszkała babcia, ja z rodziną na
    górze. Zamontowałem sublicznik, aby móc dokładnie rozliczać się z babcią.
    Babcia zmarła, mieszkam z rodziną w domu sam. Sublicznik nie jest mi już do
    niczego potrzebny. czy mogę go sam zdemontować, czy muszę wołać ZE? Wiem, że
    wskazania licznik ich nie interesują bo to tylko informacyjnie dla mnie, ale
    na liczniku są plomby i nie chciałbym się narazić na nieprzyejmności.

    pzdr
    Miras krk

  • 2. Data: 2006-02-14 12:54:17
    Temat: Re: sublicznik
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Miras krk napisał(a):
> [...]
    > na liczniku są plomby i nie chciałbym się narazić na nieprzyejmności.

    Spytać się w ZE?

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Gdy nie wiemy czegoś w ogóle, bądź wiemy mało - jesteśmy skłonni do
    podstawiania uczuć w miejsce rozumu"

  • 3. Data: 2006-02-14 18:22:59
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 12 lut o godzinie 22:29, na pl.soc.prawo, Miras krk napisał(a):

> [...]
    > na liczniku są plomby i nie chciałbym się narazić na nieprzyejmności.

    Z Twojego opisu wynika że to "podlicznik" - więc nie była zawarta umowa o
    sprzedaż energii z ZE.
    Możesz go śmiało bez obawy zdemontować.
    Te plomby które są na liczniku są dla potrzeb "obudowy" - tzw.
    legalizacyjne - chodzi o to że nikt nie powołany nie grzebał we wnętrzu
    licznika.
    ZE zakłada plomby "na klapce" gdzie podłączane są przewody WLZu
    doprowadzające energię i przewody wychodzące w stronę instalacji odbiorcy.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany