  • 81. Data: 2008-08-15 13:45:38
    Temat: Re: niechciane tankowanie
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Fri, 15 Aug 2008 12:59:49 +0200, WitCha napisał(a):

    > Żeby nie było: obsługa powinna czekać na wskazówki, ale klient bez winy
    > nie jest.

    Ale jakie wskazówki? Facet jest na stacji benzynowej, pod saturatorem się
    ustawił. Czego można tam chcieć, jeśli nie paliwa?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 82. Data: 2008-08-15 14:01:56
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Olgierd <n...@r...org> napisal:
    > Facet jest na stacji benzynowej, pod saturatorem się ustawił.
    ^^^^^^^^^^^
    Pod czym sie ustawil?! 8^)

    > Czego można tam chcieć, jeśli nie paliwa?

    Wody sodowej, wody sodowej :)
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 83. Data: 2008-08-15 14:29:03
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Fri, 15 Aug 2008 14:01:56 +0000, Jacek_P napisał(a):

    > ^^^^^^^^^^^
    > Pod czym sie ustawil?! 8^)

    Licencia poetica ;-)

  • 84. Data: 2008-08-15 15:03:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Olgierd pisze:

    > Ale jakie wskazówki? Facet jest na stacji benzynowej, pod saturatorem się
    > ustawił. Czego można tam chcieć, jeśli nie paliwa?

    Umyć szybę. Zmienić olej. Napompować opony. Odkurzyć. Kupić
    prezerwatywy. Albo chleb (bo znowu jakieś święto a Lepper z Gietrychem i
    bliźniakami zdelegalizowali sklepy).

  • 85. Data: 2008-08-15 18:39:28
    Od: ">>" <c...@w...eu>

    > Nie zdziw się jak Ci przyjdzie pozew w sprawie cywilnej.

    nie sadze bo na milicji powiedzialem ze chetnie im oddam tylko niech sie
    pofatyguja do mnie bo ja do nich nie mam czasu ani checi.

  • 86. Data: 2008-08-16 05:30:07
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Umyć szybę. Zmienić olej. Napompować opony. Odkurzyć. Kupić
    > prezerwatywy. Albo chleb (bo znowu jakieś święto a Lepper z Gietrychem
    > i bliźniakami zdelegalizowali sklepy).

    I po to wszystko parkujesz pod dystrybutorem, blokując możliwość
    zatankowania innym kierowcom?
    --
    pozdrawiam
    Justyna

  • 87. Data: 2008-08-16 10:59:54
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > I po to wszystko parkujesz pod dystrybutorem, blokując możliwość
    > zatankowania innym kierowcom?

    Jeśli nawet to niewłąściwe, to co do zasady nie zabronione.

  • 88. Data: 2008-08-16 11:20:29
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Robert Tomasik napisał(a):

    > Użytkownik "krys" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jeśli nawet to niewłąściwe, to co do zasady nie zabronione.

    No niestety, buractwo kwitnie.
    Ja wyznaje zasadę, że świat naprawiam od siebie - dlatego do głowy by mi
    nie przyszło parkować w bramie, albo blokować ruch, czy zastawiać
    dystrybutor, bo mam fantazję szyby umyć.

    --
    pozdrawiam
    Justyna

  • 89. Data: 2008-08-16 11:30:22
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > No niestety, buractwo kwitnie.
    > Ja wyznaje zasadę, że świat naprawiam od siebie - dlatego do głowy by mi
    > nie przyszło parkować w bramie, albo blokować ruch, czy zastawiać
    > dystrybutor, bo mam fantazję szyby umyć.

    Ależ ja bym też nie postawił tam samochodu - na dłużej - bo latanie z tym
    zmywakiem przez pół stacji akurat również sensowne nie jest. Ale nie możesz
    z góry zakładać, że wszyscy się do tego niepisanego prawa stosują i
    każdemu, kto zatrzymał się w okolicy dystrybutora na jego koszt wlewać
    pełnego zbiornika paliwa.

  • 90. Data: 2008-08-16 11:39:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    krys pisze:

    > I po to wszystko parkujesz pod dystrybutorem, blokując możliwość
    > zatankowania innym kierowcom?

    Ja nie. Ale ktoś inny może z przyzwyczajenia postawić pod dystrybutorem
    i pójść do sklepiku. Zresztą miejsca postojowe poza dystrybutorami mogą
    być już zajęte.