  • 11. Data: 2022-12-01 11:14:16
    Temat: Re: naukowe podstawy rasizmu;)
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 30.11.2022 o 18:58, Shrek pisze:

    > A no w dużej części miały.

    Nie, nie miały.

    > Przypomnij sobie co o mnie pisałeś,

    Pamiętam.

    > jak
    > twierdziłem że ze szczepionką na kowit będzie jak ze szczepionką na
    > grypę,

    Szczepionki na grypę też nie działają?
    Twierdziłeś, że podają ludziom niedziałającą szczepionkę, więc po chuj
    ją podają.

    > podobnie jak z samyk kowidem który który finalnie skończy się po
    > jakimś czasie jako sezonowy katar. Byłem wtedy szurem?

    Sam się nazwałeś szurem.

    > A rację miałem?

    Nie, nie miałeś.

    https://www.medonet.pl/porozmawiajmyoszczepionce/szc
    zepionka-na-covid-19,czy-twoja-szczepionka-na-covid-
    19-jeszcze-dziala--lekarz-mowi-wprost--kto-moze-miec
    -problem,artykul,69371114.html

    A szury miały rację.
    Piotr

  • 12. Data: 2022-12-01 11:20:36
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2022-12-01 o 11:14, Kviat pisze:

    > Szczepionki na grypę też nie działają?

    Bardziej nie działają, niż działają. No i najważniejsze - nikt od
    szczepienia na grypę nie uzależnia praw obywatelskich.

    > Twierdziłeś, że podają ludziom niedziałającą szczepionkę, więc po chuj
    > ją podają.

    Dobre pytanie. Umiesz odpowiedzieć?

    --
    Liwiusz

  • 13. Data: 2022-12-01 11:39:21
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 01.12.2022 o 05:53, Shrek pisze:

    > Bo z jakiegoś powodu wcześniej wszystko wydalone przez WHO było uważane
    > że stanowiska o czysto naukowych podstawach.

    Negujesz istnienie ludzi, którym się to źle kojarzy?

    Rasiści potrafią nazywać innych ludzi np. "czarnymi małpami". Masz
    jakieś wątpliwości, że jest to obraźliwe?
    Ktoś bez złych intencji i bez rasistowskich skojarzeń nazwał chorobę
    "małpia ospa", a ktoś, kto od dzieciństwa na każdym kroku słyszy, że
    jest "czarną małpą", może mieć w związku z tym prawo do nieprzyjemnych
    (eufemistycznie pisząc) skojarzeń.

    Może cię to zdziwi, ale grupa takich ludzi jest dosyć liczna na świecie,
    więc nazywanie tego "antynauką" tylko dlatego, że przez własne okno tego
    nie widzisz i akurat tobie rasistowsko się nie kojarzy, jest kuriozalne.

    Rasizm, to fakt naukowy. I jest powszechny, w przeciwieństwie do ilości
    ludzi, którym się wszystko kojarzy z dupą. Masz co do tego jakieś
    wątpliwości?

    A szury miały rację.
    Piotr

  • 14. Data: 2022-12-01 11:46:05
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 29 Nov 2022 23:00:16 GMT, Marcin Debowski wrote:

    > Tu masz argumentacje, od której zdaje się dyskusja się zaczeła:
    > https://virological.org/t/urgent-need-for-a-non-disc
    riminatory-and-non-stigmatizing-nomenclature-for-mon
    keypox-virus/853

    > Wydaje się, że mogą być klimaty, których nie ogarniamy w naszym kręgu
    > kulturowym. Nikt w szerokim "u nas", chyba nawet nie lepszysort suweren,
    > nie kojarzy małpiej ospy z Afrykańczykami, ale pewnie są tacy, co
    > kojarzą.

    U nas problem jest slowo "Murzyn". Z powodow zagranicznych ... uznane
    za lekko rasistowskie :-)

    J.

  • 15. Data: 2022-12-01 12:36:11
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 01.12.2022 o 11:20, Liwiusz pisze:

    > Dobre pytanie. Umiesz odpowiedzieć?

    Tak.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 16. Data: 2022-12-01 13:18:32
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2022-12-01 o 12:36, Kviat pisze:

    > Tak.

    Rozumiem, że rozmawiam z autystykiem, dlatego teraz powinienem napisać
    "zatem odpowiedz" :)

    --
    Liwiusz

  • 17. Data: 2022-12-01 13:32:56
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > Rozumiem, że rozmawiam z autystykiem, dlatego teraz powinienem napisać
    > "zatem odpowiedz" :)

    Kończ Waść! Wstydu oszczędź! :-)

    --
    A. Filip

  • 18. Data: 2022-12-01 13:50:20
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 01-12-2022 o 11:14, Kviat napisał:

    > Nie, nie miały.

    > Pamiętam.

    > Szczepionki na grypę też nie działają?

    https://www.cochrane.org/CD001269/ARI_vaccines-preve
    nt-influenza-healthy-adults

    > Twierdziłeś, że podają ludziom niedziałającą szczepionkę, więc po chuj
    > ją podają.

    bo wiele osób na tym zarabia?

    --
    http://zrzeda.pl

  • 19. Data: 2022-12-01 18:16:19
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 01.12.2022 o 13:18, Liwiusz pisze:

    > Rozumiem, że rozmawiam z autystykiem, dlatego teraz powinienem napisać
    > "zatem odpowiedz" :)

    Rozumiem, że rozmawiam z leniem, dlatego teraz powinienem napisać
    "odpowiedź znajdziesz w archiwum grupy" :)

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 20. Data: 2022-12-01 19:10:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.12.2022 o 11:39, Kviat pisze:

    > Negujesz istnienie ludzi, którym się to źle kojarzy?

    Nie. Neguje, że jak się komuś źle kojarzy to jest to naukowa podstawa do
    brania ich skojarzeń po uwagę i zmiany świata pod ich pojebane
    skojarzenia. Prawakom się wszystko z pedałami i lewakami kojarzy ale nie
    znaczy to że są ku temu naukowe podstawy.

    > Rasiści potrafią nazywać innych ludzi np. "czarnymi małpami". Masz
    > jakieś wątpliwości, że jest to obraźliwe?

    No potrafią - i co z tego? Nazwę afryki też zmienisz, bo się naziołkom z
    czarnymi małpami kojarzy? Co z grypą hiszpanką - pytałeś hiszpanki czy
    im się podoba że ich imienim nazwali straszną chorobę (zabiła 4 razy
    więcej osób w czasie gdy populacja była ponad 4 razy mniejsza) i to tak
    że jak wpisujesz hiszpanka w googlu to wypada ci choróbsko a nie
    obywatelka hiszpanii. A z czarną grypą to już wogóle przesrane -
    naziołki się zesrają - tak nie wolno:P No i nie zapominaj o czarnogórze
    i arnoldzie czarnymmurzynie w roli oczywiście stereotypowego barbarzyńcy:P

> [...]
    > "małpia ospa", a ktoś, kto od dzieciństwa na każdym kroku słyszy, że
    > jest "czarną małpą", może mieć w związku z tym prawo do nieprzyjemnych

    Zastanawiałeś się kiedyś jak musi się czuć otyła osoba której całe życie
    mówią że jest spasioną świnią? Albo osoba głupia której mówią że jest
    ptasim móżdzkiem? Powiedziałeś już o tym specom z WHO?

    > Może cię to zdziwi, ale grupa takich ludzi jest dosyć liczna na świecie,
    > więc nazywanie tego "antynauką" tylko dlatego, że przez własne okno tego
    > nie widzisz i akurat tobie rasistowsko się nie kojarzy, jest kuriozalne.

    To nie jest nauka!

    > Rasizm, to fakt naukowy.

    WHO się zajmuje teraz rasizmem?

    > I jest powszechny, w przeciwieństwie do ilości
    > ludzi, którym się wszystko kojarzy z dupą. Masz co do tego jakieś
    > wątpliwości?

    Szczerzę mówiąc to myślę że osób którym się wszytko kojarzy z dupą
    (miałeś na myśli seks?) jest więcej niż rasistów. Zwłaszcza jak
    zostanimy przy tych rasistach którzy nie lubią murzynów, bo ich pewnie
    jest na świecie mniejszość jeśli policzysz wszystkich rasistów;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!