  • 171. Data: 2022-12-08 06:31:30
    Temat: Re: naukowe podstawy rasizmu;)
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Zauważyłem, że uparcie to dokładasz, ale nie do końca wiem o co Ci
    > chodzi :) Którym mam powiedzieć, i że gdzie się mylą?

    Cytuje kwiatka, bo twierdzisz, że takich kategorycznych opinii nie było;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 172. Data: 2022-12-08 06:36:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Co innego być instytucją polityczną a co innego realizować określoną
    > politykę.

    W tym wypadku jedno i to samo. Nie wiem co w tych raportach było, ale
    kwiatek twierdził, że stalo napisane, że szczepionka jest skuteczna
    przeciw zakażeniom objawowym (dłużej niż 3 miesiące) wtedy, kiedy już
    ewidentnie było wiadomo że nie jest. Realizowali tą samą politykę co WHO
    (ich prezes jest zresztą członkiem rady WHO) - sam stwierdziłeś, że
    wszystko co prowadziło do zachęcania do szczepień było z ich strony
    racjonalne.

    > Np. taki, że dyskryminowanym dotychczas mniejszościom dzieje się
    > mniejsza krzywda.

    Poważnie - przestali ich kojarzyć z małpami? Z naciskiem na przestali?

    > Prędzej konsekwentnie i surowo karać za takie oszustwa, tam gdzie się da
    > je w miarę bezspornie wykazać.

    To trochę się kłuci z rzekomą "niezależnością" naukowców - wahadełko w
    drugą stronę? Pewnie w końcu tak.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 173. Data: 2022-12-09 00:31:13
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-12-07, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Linki podawałem wiekokrotnie - poratować?;)

    No dziwi mnie nieustająco z obserwacji szeroko rozumianego otoczenia (w
    tym w PL), że ludzie się jakoś nie aż tak łatwo zarażają. Mnie dopadło w
    9 miesięcy po szczepieniach, mimo, że miałem osoby chore w domu w kilka
    miesięcy po, a potem w 7mym miesiącu. Na kopy jest takich historii. Może
    metodologia była błędna? :) lub wnioski? :)

    > Ale dalej chciano kamieniować niezaszczepionych, mimo że zaszczepieni
    > nie mieli już żadnej ochrony przed zakażeniem i transmisją. Po trzech
    > miechach nie można było wziać kolejnej dawki, a w końcu zaprzestano
    > testowania, bo wychodziło okrągłe zero.

    A właśnie, dlaczego nie można było dostać tej kolejnej dawki?

    > Więc się mylili. Trochę słabo, że oni mieli po swojej stronie "naukowy
    > konsensus" a ja wiedzę z liceum (i modelowania układów dynamicznych ze
    > studiów). Co nimi kierowało?

    Skąd wniosek, że się mylili?

    > No ale oni mieli ponoć naukowy konsensus za sobą;) A nauka mówi, że
    > koronawirusy szybko mutują i best co nauka może dać to szczepionka na
    > poziomie grypy sezonowej (ze wszystkim konsekwencjami - słaba, krótko
    > działająca i wymagająca upgrejdu przed sezonem). Jakoś tego nie widziałem;)

    No ale też widać, że to jednak nie grypa i naukowego konsensusu do tego
    nie trzeba.

    > Więc powinniśmy mieć stan lokadałnu non stop ze względu na grypę - która
    > spowodowała już 4 pandemię w tym trzy rasistowskie;)

    Z podobną w ostatnich pokoleniach smiertelnością?

    --
    Marcin

  • 174. Data: 2022-12-09 00:36:30
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-12-08, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Poważnie - przestali ich kojarzyć z małpami? Z naciskiem na przestali?

    Wyjaśniałem juz ze 3x o co MZ chodziło.

    > To trochę się kłuci z rzekomą "niezależnością" naukowców - wahadełko w
    > drugą stronę? Pewnie w końcu tak.

    Masz różne grupy oszołomów i oportunistów, które zawsze próbują żerować
    na faktycznym problemie. Masz więc, głupie, wojujące "feministki",
    których głównym MO jest nienawiść do mężczyz. Masz też gejów
    ekshibicjonistów i parę innych nieciekawych typów. Nie oznacza to, że
    kobiety nie są dyskryminowane i geje nie są dyskryminowani.

    --
    Marcin

  • 175. Data: 2022-12-09 06:18:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > No dziwi mnie nieustająco z obserwacji szeroko rozumianego otoczenia (w
    > tym w PL), że ludzie się jakoś nie aż tak łatwo zarażają.

    Zarażają się. W UK 80% krwiodawców przeszło kowid.

> [...]
    > miesięcy po, a potem w 7mym miesiącu. Na kopy jest takich historii. Może
    > metodologia była błędna? :) lub wnioski? :)

    Albo przechodzili bezobjaowo:P

    > A właśnie, dlaczego nie można było dostać tej kolejnej dawki?

    Bo agencje dopuszczające cykały się, czy jednak co trzy miechy strzał to
    nie za często?

    > Skąd wniosek, że się mylili?

    Stąd, że jednak nie była to ebola i że ewoulowała w stronę kataru.

    > No ale też widać, że to jednak nie grypa i naukowego konsensusu do tego
    > nie trzeba.

    Dokładnie - obecnie to grypa jest większym problemem.

    > Z podobną w ostatnich pokoleniach smiertelnością?

    Świńska chyba miała niezłe żniwo.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 176. Data: 2022-12-09 07:29:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Wyjaśniałem juz ze 3x o co MZ chodziło.

    A ja ze trzy razy, że zmiana nazwy... nic nie zmienia - poza beką z tych
    co to rozpropagowali.

    > Masz różne grupy oszołomów i oportunistów, które zawsze próbują żerować
    > na faktycznym problemie.

    Nie wątpię. Na pandemii wiele ludzi zarobiło krocie. Oportuniści - tak.
    Oszołomy - raczej nie;)

    > Masz więc, głupie, wojujące "feministki",

    No i właśnie te wojujące przebijają się do świadomości społecznej. I coś
    tam zyskują. Może nie to co by chciały, ale jednak to czego nie uzyskały
    te "normalne". Okno owertona czy jakoś tak.

    Ci spindoktorzy od kowida stosują dokładnie taką samą taktykę -
    szczepienia zapobiegają zachorowaniom > może nie zapobiegają ale
    zmniejszają transmisją > może nie zmniejszają transmisji ale ciężkość >
    może nie tak bardzo, ale zawsze > może jak nie jesteś w grupie ryzyka to
    w zasadzie niewiele dają ale przynajmniej nie jesteś szurem;) Gdyby od
    początku powiedzieli - mamy szczepionkę, ale to raczej taka jak na grypę
    czyli słabo, to raczej nie byłoby całego tematu nielegalnego
    dyskryminowania neszczepów. Teraz problemem jest grypa i _jak_narazie_
    nikt nieszczepów nie ściga (ale pewnie zaraz będzie - raz użyty przez
    władzę precedens zawsze bedzie przez nią wykorzystywany).

    > których głównym MO jest nienawiść do mężczyz. Masz też gejów
    > ekshibicjonistów i parę innych nieciekawych typów. Nie oznacza to, że
    > kobiety nie są dyskryminowane i geje nie są dyskryminowani.

    I tu podobnie - ja nie kwestionuję, że szczepienia są - jakąś tam
    (gównianą i krótkotrwała ochronę przed zachorowaniem dają, przed ciężkim
    przebigem już zauważalną). Tylko mówię, że skoro nie zapobiegają
    transmisji to cała szopka z uzasadnianiem tępienia nieszczepów "zaszczep
    się dla innych bo babcia umrze" jest z dupy wzięta. A i lokadałny też
    były przeprowadzone wbrew logice i ktoś powinien się z tego gesto
    tłumaczyć. Tu jest dokładnie ta sama sytuacja - przebiły się radykalne
    poglądy "naukowców" (tak naprawdę polityków, który sobie dobrali
    pasujących im "naukowców") ze szkodą dla tych normalnych.

    BTW - jak już pisałem, państwo miało wszelkie narzędzia żeby szczepienia
    były obowiązkowe - jedno rozporządzenie ministra. Ale z jakiegoś powodu
    minister nie znalazł do tej pory czasu żeby nawet wpisać kowid na listę
    chorób zakaźnych a co dopiero szczepień obowiązkowych. Czemu? Nie chciał
    wziąć odpowiedzialności czy po prostu modus operandii władzy to
    napuszczanie jednych na drugich (podpierane "naukowym kompromisem")?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 177. Data: 2022-12-09 07:49:33
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 09-12-2022 o 00:31, Marcin Debowski napisał:

> [...]
    > miesięcy po, a potem w 7mym miesiącu. Na kopy jest takich historii. Może
    > metodologia była błędna? :) lub wnioski? :)

    i metodologia i wnioski - przykład Diamond Princess tego dowodzi - ok 3
    tys. osób stłoczonych przez długi czas i po wielu dniach mieliśmy tylko
    400 osób u których wykryto wirusa, kilkadziesiąt ciężko chorych i kilku
    zmarłych, a poza załogą na takich statkach średnia wieku jest dość wysoka.

    > A właśnie, dlaczego nie można było dostać tej kolejnej dawki?

    > Skąd wniosek, że się mylili?

    bo potwierdza się wszystko co mówili naukowcy będący w opozycji to tzw
    konsensusu?

    > No ale też widać, że to jednak nie grypa i naukowego konsensusu do tego
    > nie trzeba.

    koronawirusy to nie grypa, ale zaliczane do tej samej grupy wirusów
    wywołujących choroby grypopodobne.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 178. Data: 2022-12-10 00:26:02
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-12-09, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Albo przechodzili bezobjaowo:P

    U nas był reżim testowy. Jak miałeś chorego w domu, to mogłeś normalnie
    wyjść z domu wyłącznie z negatywnym ART. I tak każdego dnia póki chory
    miał pozytywny ART.

    > Bo agencje dopuszczające cykały się, czy jednak co trzy miechy strzał to
    > nie za często?

    W którymś momencie ta przerwa sięgała zdaje się dobrze ponad pół roku?

    > Stąd, że jednak nie była to ebola i że ewoulowała w stronę kataru.

    Jak naukowcy powiedzieli, że prawdopodobieństwo wyrzucenia liczb 2 do 6
    jest 5/6 a wyrzucono 1 to się mylili :)

    > Dokładnie - obecnie to grypa jest większym problemem.

    W tym konkretnym momencie. Ale możesz porównać śmiertelność za np. 10 lat
    wstecz. Możesz, prawda? :)

    > Świńska chyba miała niezłe żniwo.

    Chyba jednak nadal rząd wielkości mniejsze.

    --
    Marcin

  • 179. Data: 2022-12-10 08:30:54
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > U nas był reżim testowy. Jak miałeś chorego w domu, to mogłeś normalnie
    > wyjść z domu wyłącznie z negatywnym ART. I tak każdego dnia póki chory
    > miał pozytywny ART.

    Mógł bezobjawowpo przejść wcześniej. Tak jak pisałem - 80% krwiodawców w
    UK ma przeciwciała po przechorowaniu.

    > W którymś momencie ta przerwa sięgała zdaje się dobrze ponad pół roku?

    No tak. Buster miałem rok temu, skierowanie na kolejny dostałem pod
    koniec września. W marcu miałem już zerową odporność a ci "naukoffcy"
    dalej twierdzili że ja z zerową odpornością ale szczepiony powinienem
    mieć umiarkowane prawa człowieka, natomiast ty którzy nie są
    zaszczepieni i tak samo nie mają odporności należy praw człowieka
    pozbawić. Skądinąd ogarnięci i umiarkowani politycy wzywali do
    _uprzykrzania_ życia nieszczepom aż im się odechce tak żyć. Przykra
    sytuacja...

    > Jak naukowcy powiedzieli, że prawdopodobieństwo wyrzucenia liczb 2 do 6
    > jest 5/6 a wyrzucono 1 to się mylili :)

    Dobry przykład. Zakładam się z naukowcem - on wybiera - myślisz, że
    będzie obstawiał 1, czy 2-6? Skąd w takim razie tylu co "obstawiało 1"?

    > W tym konkretnym momencie. Ale możesz porównać śmiertelność za np. 10 lat
    > wstecz. Możesz, prawda? :)

    Prawdę mówiąc nie mogę:P Nie ma miarodajnych danych. Są dostępne tylko
    statystyki gdzie grypa była przyczyną zgonu (a i to nie zawsze - po
    prostu w wielu krająch ludzie umierali jak byli starzy i nikt z tego
    sensacji i testów nie robił) . Wcześniej nikt nie wpadł na pomysł, zeby
    testować wszystkich zmarłych na grypę i jeśli wykryją wirus to wpisywać
    jako przczynę "grypa + choroby współistnirejące". Nie zastanawiało cię
    czemu umierali głównie ci, co i tak umierali? Już kiedyś o tym pisałem -
    gdyby zacząc testować tak na opryszczkę i wpisywać każdemu zmarłemu
    "opryszczka +choroby współistniejące" to okazała by się ona śmiertelną
    chorobą. W zasadzie w 100% smiertelną:P

    No i w ciemno mówię, że 10 lat temu tez grypa była większym zagrożeniem
    niż kowod;)

    > Chyba jednak nadal rząd wielkości mniejsze.

    Dokładnie o rząd wielkości. A teraz weż pod uwagę, że zgonów na kowid
    było mniej więcej 10 razy mniej niż na "kowid z chorobami
    współistniejącymi" i już masz tylko dwa razy mniej jak na kowid. Teraz
    dodaj że na świńską grypę nie było masowego testowania (więc wyłapywane
    tylko częśc ofiar) i trwała krócej (więc do tej samej ilości ofiar
    musiała "pracować" intensywniej) wychodzi ci, że... ta świńska grypa nie
    była wcale mniejszą pandemią od kowid, tylko miała po prostu gorszych
    rzeczników prasowych:P

    Dobra - hiszpanka 50M vs 6,5M kowid. Dodatkowo wtedy populacja świata
    miała jakieś 1,6 miliarda a nie jak teraz 8. Co odpowiada "skuteczności"
    0,081% dla kowida i 3,125% dla hiszpanki. Dalej jesteś przekonany że to
    nie grypa była większą pandemią?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 180. Data: 2022-12-11 03:11:39
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-12-10, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Mógł bezobjawowpo przejść wcześniej. Tak jak pisałem - 80% krwiodawców w
    > UK ma przeciwciała po przechorowaniu.

    Ja tu mówię o swoich obserwacjach i że z nich trochę mi dziwnie wynika
    brak tej skuteczności po 3ch miesiącach.

> [...]
    > pozbawić. Skądinąd ogarnięci i umiarkowani politycy wzywali do
    > _uprzykrzania_ życia nieszczepom aż im się odechce tak żyć. Przykra

    Więc trochę to wszystko wygląda, że albo szczepionki jednak działają
    ochronnie ponad te 3 miechy, albo w ogóle nie działają.

    > Dobry przykład. Zakładam się z naukowcem - on wybiera - myślisz, że
    > będzie obstawiał 1, czy 2-6? Skąd w takim razie tylu co "obstawiało 1"?

    Myśle, że powie, że prawdopodobieństwo wystąpienie (tu wylosowania)
    jakiegoś zdarzenia jest np. 100/6, i że trzeba jednak uważać, bo może
    się to jednak zdarzyć, po czym wystąpi inne, korzystniejsze zdarzenie, a
    Ty stwierdzisz, że się pomylił :)

> [...]
    > gdyby zacząc testować tak na opryszczkę i wpisywać każdemu zmarłemu
    > "opryszczka +choroby współistniejące" to okazała by się ona śmiertelną

    No to faktycznie, nic się nie da tak ustalić :)

    > Dokładnie o rząd wielkości. A teraz weż pod uwagę, że zgonów na kowid
    > było mniej więcej 10 razy mniej niż na "kowid z chorobami
    > współistniejącymi" i już masz tylko dwa razy mniej jak na kowid. Teraz

    A czy ze świńską nie było dokłądnie tak samo, czy też uważasz, że chory
    ze zrujnowanym organizmem był na tą świńską tak samo odpowrny jak
    chodzący okaz zdrowia? :)

    Inne czasy, może inny wirus?

    --
    Marcin