  • 91. Data: 2021-10-28 07:29:59
    Temat: Re: nareszcie jest
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 27.10.2021 o 20:51, n...@o...pl napisał:

    > A tych pozostałych 99 osób z pierwszej setki mówi co innego.
    >
    > Ale tępe szurostwo czyta tego jednego.

    Też niekoniecznie, a przed nim jest ok 50, nie 99. W pierwszej setce to
    i pierwszy się łapie. Ale musiałbyś odejść od zabobonów, talizmanów i
    eliksirów szczęścia wciskanych przez handlarzyny w TV i zainteresować
    się nauką...

    --
    http://kaczus.ppa.pl

  • 92. Data: 2021-10-28 09:01:18
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

> [...]
    > i pierwszy się łapie. Ale musiałbyś odejść od zabobonów, talizmanów i
    > eliksirów szczęścia wciskanych przez handlarzyny w TV i zainteresować

    To dlaczego ty tego nie zrobisz?

    https://konkret24.tvn24.pl/swiat,109/francuski-nobli
    sta-o-szczepieniach-na-covid-19-blad-naukowy-i-medyc
    zny-uwaga-na-wywiad-pelen-przeklaman,1062191.html

    https://konkret24.tvn24.pl/zdrowie,110/testy-pcr-to-
    totalna-bujda-przedstawione-tezy-nie-sa-prawdziwe,10
    38479.html

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 93. Data: 2021-10-28 09:32:21
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 28.10.2021 o 09:01, Kviat pisze:

> [...]
    >

    > https://konkret24.tvn24.pl/zdrowie,110/testy-pcr-to-
    totalna-bujda-przedstawione-tezy-nie-sa-prawdziwe,10

    właśnie słucham, ale naukowców, a nie słucham szmatławców.

    https://report24.news/dr-wodarg-geimpften-droht-im-w
    inter-gefaehrliche-ueberreaktion-des-immunsystems/?f
    eed_id=6783

    https://dailysceptic.org/2021/10/28/new-lancet-study
    -from-sweden-shows-vaccine-effectiveness-against-inf
    ection-dropping-to-zero-and-sharp-decline-against-se
    vere-disease-as-well/

    Ty zaś wierzysz ludziom, którzy mają interes w napędzaniu pandemii, co
    ciekawe ich wypowiedzi zanim dostali różne stołki, apanaże itp. Trochę
    się zdziwisz, bo mówili dokładnie to samo co naukowcy, których zdania
    wrzucam. Nie dziwi Cię to?

    Jak to się dzieje? Otóż nauka dawno przyjęła pewne standardy, które
    właśnie teraz są łamane. Czemu? nie wiem, dr Zelenko twierdzi, że to nie
    teoria spiskowa, ale spisek. Czy tak jest? Nie wiem. Jak chcesz, możesz
    się dowiedzieć co ma do powiedzenia przed sądem rabinicznym:
    https://www.cda.pl/video/890347576

    --
    http://zrzeda.pl

  • 94. Data: 2021-10-28 10:09:52
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

> [...]
    38479.html

    > właśnie słucham, ale naukowców, a nie słucham szmatławców.

    :)

    > Ty zaś wierzysz ludziom, którzy mają interes w napędzaniu pandemii,

    https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/swiat/znany-ant
    yszczepionkowiec-wziął-fałszywą-łapówkę-nagranie-pod
    bija-sieć/ar-AAMOJtO

    > teoria spiskowa, ale spisek. Czy tak jest? Nie wiem. Jak chcesz, możesz
    > się dowiedzieć co ma do powiedzenia przed sądem rabinicznym:

    No jak przed sądem rabinicznym, to klękajcie narody.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 95. Data: 2021-10-28 10:20:25
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 28.10.2021 o 10:09, Kviat napisał:

    > No jak przed sądem rabinicznym, to klękajcie narody.

    znowu, zamiast sprawdzić kto i w jakiej sprawie się wypowiadał,
    sprawdzasz gdzie. W sumie wyśmiewając się zgodnie z poprawnością
    polityczną, którą wyznajesz powinieneś zostać okrzyknięty antysemitą....

    --
    http://zrzeda.pl

  • 96. Data: 2021-10-28 11:38:58
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > znowu, zamiast sprawdzić kto i w jakiej sprawie się wypowiadał,
    > sprawdzasz gdzie. W sumie wyśmiewając się zgodnie z poprawnością
    > polityczną, którą wyznajesz powinieneś zostać okrzyknięty antysemitą....

    Jak zwykle błądzisz.
    Nie jestem antysemitą. Nie każdy Żyd to rabin, tak jak nie każdy Polak,
    to ksiądz katolicki.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 97. Data: 2021-10-28 12:40:16
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 28.10.2021 o 11:38, Kviat pisze:

    > Jak zwykle błądzisz.
    > Nie jestem antysemitą. Nie każdy Żyd to rabin, tak jak nie każdy Polak,
    > to ksiądz katolicki.

    ale ja nie napisałem, że tak uważam, ale tak uważają pewne środowiska
    lewicujące. Jak komuś wytkniesz coś, a okaże się, że jednocześnie jest
    żydem, albo murzynem, to jest antysemityzm, albo rasizm. To nie ja
    wymyślałem poprawność polityczną, ja uważam, że trzymanie się jej
    prowadzi do absurdów. Natomiast tak uważają środowiska, na których media
    się powołujesz.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 98. Data: 2021-10-28 13:06:26
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > ale ja nie napisałem, że tak uważam, ale tak uważają pewne środowiska
    > lewicujące. Jak komuś wytkniesz coś, a okaże się, że jednocześnie jest
    > żydem, albo murzynem, to jest antysemityzm, albo rasizm.

    Nie. Tak nie uważają.
    Przypisujesz tym środowiskom swoje wyobrażenia na ten temat.

    Podaj przykład.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 99. Data: 2021-10-28 13:16:01
    Od: n...@o...pl

> [...]

    > i pierwszy się łapie. Ale musiałbyś odejść od zabobonów, talizmanów i
    > eliksirów szczęścia wciskanych przez handlarzyny w TV i zainteresować

    Z telewizji interesuje mnie tylko statystyka (jeżeli akurat podali).
    I nie nazywałbym szurskich pierdół nauką.

  • 100. Data: 2021-10-28 13:17:48
    Od: n...@o...pl

    Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> napisał(-a):

    > Ty zaś wierzysz ludziom, którzy mają interes w napędzaniu pandemii, co
    > ciekawe ich wypowiedzi zanim dostali różne stołki, apanaże itp. Trochę

    Taki TVN jaki ma interes? Mają udziały w Modernie? :D