  • 361. Data: 2013-04-20 17:03:50
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 20.04.2013 16:49, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Nie dociera, bo to nie prawda, a utopijne rojenia niepoprawnych idealistów.

    Obecnie masz rojenia.

    zen.aspx

  • 362. Data: 2013-04-20 17:04:45
    Temat: Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 20.04.2013 16:52, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Dla siebie? Znikłeś nagle domki jednorodzinne ogrzewane wunglem, z
    > bateriami słonecznymi na dachu itp.

    No to postaw dla siebie elektornie atomową.

    zen.aspx

  • 363. Data: 2013-04-20 17:06:10
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Maruda wrote:

    > Dopisuję się pod tym, z drobnym uzupełnieniem

    > Nazwałem to "homo sovieticus" i polecam sobie poczytać o tym określeniu
    > choćby w Wikipedii.
    > PAŚ i AL pasują niemal idealnie.
    >
    > Ale wytłumacz mi hiki, dlaczego ta prawda z takim trudem dociera do
    > umysłów?

    Gdyż ponieważ ukradzinej kasy NIE WIDAĆ. A czego oczy nie widzą, tego sercu
    nie żal. Jakby PAŚ dostał wypłatę brutto do ręki, tyle ile zarobił z
    poleceniem "a teraz sobie proszę opłacic ZUS, NFZ, składkę rentową,
    emerytalną, fundusz tak, smaki i owaki oraz zaliczkę na podatek dochodowy",
    i na koniec zostałaby mu połowa, to inaczej by śpiewał.

    J.

    www.kontestacja.com

  • 364. Data: 2013-04-20 17:23:19
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 20.04.2013 17:06, krys wrote:

> [...]
    > emerytalną, fundusz tak, smaki i owaki oraz zaliczkę na podatek dochodowy",
    > i na koniec zostałaby mu połowa, to inaczej by śpiewał.

    To tez. A moze glownie. Ja to widze. Gdy zaczalem widziec - otworzyly mi
    sie oczy.

    Zwlaszcza "pomocne" panstwo, troskliwe, kazace placic ZUS bez wzgledu na
    to czy zarabialem czy nie. Kiedys roznie bylo. Czasem nie bylo zarobku
    choc "firma dzialala".

    Gdy jakis czas temu rzad oglosil "otworz firme w jednym okienku" to od
    razu stwierdzilem, ze rzad ulatwia wejscie po to, zeby potem miec wiece
    do dojenia. A nie zeby pomoc.

    Rzad nie pomaga. Stowrzyszenie przedsiebiorcow od dawna otwarcie sie
    wypowiada "przestancie nam przeszkadzac, nie chcemy waszej pomocy, wasza
    "pomoc" nam szkodzi".

    zen.aspx

  • 365. Data: 2013-04-20 18:02:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    > Nie dociera, bo to nie prawda, a utopijne rojenia niepoprawnych idealistów.

    Idealistów?

    Raczej ograniczonych idiotów - taki nasz polski odpowiednik
    amerykańskiej "partii herbaty", notabene podręcznikowych "użytecznych
    idiotów" dla ludzi mających zupełnie przeciwne cele niż elektorat tej
    partii.

  • 366. Data: 2013-04-20 18:07:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 20.04.2013 17:06, krys pisze:

> [...]
    > emerytalną, fundusz tak, smaki i owaki oraz zaliczkę na podatek dochodowy",
    > i na koniec zostałaby mu połowa, to inaczej by śpiewał.

    Cóż, widać żeś nigdy uczciwie nie pracował, bo akurat każdy legalnie
    zarabiający dostaje takie wyliczenie. Działalności też nie prowadziłeś,
    bo prowadzący działalność właśnie sam odprowadza składki.

    I fakt, boli... ale nie bardziej niż rzeczywistość jaką byśmy mieli po
    wprowadzeniu "genialnych pomysłów" tych zdziecinniałych, zrzędzących
    zgredów.

  • 367. Data: 2013-04-20 18:09:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 20.04.2013 16:44, Maruda pisze:

    > Ale to nadal nie tłumaczy, dlaczego ta wiedza i postawa jest tak
    > niepopularna! :)

    Bo większość ludzi jest inteligentniejsza od was.

  • 368. Data: 2013-04-20 19:01:05
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 20.04.2013 18:09, Andrzej Lawa wrote:

    > Bo większość ludzi jest inteligentniejsza od was.

    hehehe

    zen.aspx

  • 369. Data: 2013-04-20 19:01:56
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 20.04.2013 18:07, Andrzej Lawa wrote:

    > Cóż, widać żeś nigdy uczciwie nie pracował, bo akurat każdy legalnie
    > zarabiający dostaje takie wyliczenie.

    Takie wyliczenie nic nie daje. Bo nie czuc.

    zen.aspx

  • 370. Data: 2013-04-20 19:14:45
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 20.04.2013 19:01, hiki o! pisze:

    > hehehe

    No nie bądź Żyła. Więcej już nie będzie.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek