    From: "tomek" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: nagrywanie rozmow
    Date: Fri, 11 Apr 2003 14:28:49 +0200

    Czesc!

    W szkole na lekcji jezyka angielskiego prowadzonej przez studentke nasza
    nauczycielka nagrywala nasze rozmowy, o czym poinformowala nas dopiero po
    fakcie. Oburzeni zapytalismy jakim prawem robi takie rzeczy? Odpowiedziala,
    ze ona jest naszym "szefem" i robi to w celach dydaktycznych, nie udostepnia
    tego publicznie i ma prawo to robic. Brzmi to wdlug mnie smiesznie a kobieta
    nie ma pojecia o konsekwencjach jakie jej moga grozic. Zlosliwie powiedziala
    jeszcze pod koniec lekcji: "To mnie zaskarzcie!" W klasie wybuchla nie mala
    zadyma, wszyscy wnerwieni a kobieta za to, ze kumpel powiedzial do niej, ze
    takimi sprawami prokurator sie zajmuje, bedzie nas odpytywac, robic
    kartkowki i inne rzeczy, ktore do tej pory byly nam z jej strony obce. Calej
    sprawy by nie bylo gdyby zapytala czy moze, a jestem pewny ze wszyscy by sie
    zgodzili, lub gdyby przyznala sie do bledu. Jako ze nie mamy juz nic do
    stracenia chcialbym ja wyprostowac na nastepnej lekcji lub jesli sie myle
    nie brnac dalej w niewiedzy.

    Duzo szukalem w internecie jakis aktow prawnych na ten temat, ale nic nie
    moge znalezc. Teraz moja prosba do was: czy ktos moglby mi pomoc w
    odszukaniu stosownych tekstow na ten temat, ktore nie pozostawia watpliwosci
    nauczycielce?

    --
    Pozdrawiam: Tomasz W.
    t...@w...pl