  • Data: 2003-04-15 19:49:22
    Temat: Odp: Odp: Odp: nagrywanie rozmow
    Od: "ava" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik poreba <d...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:X...@2...7.19.11..
    .
    > "ava" <a...@p...onet.pl> popełnił 14 kwi 2003 na pl.soc.prawo utwór

    > Chcąc być w zgodzie z sumieniem i moralnością proszę Cię wobec tego na
    > wczorajsze nagrania w Twojej sypialni... Zgódź się... Dla dobra nauki!
    > <wstaw sobie odpowiednia ilość smiley'ów>

    jeśli cel badań będzie wystarczająco przekonujący... czegóż to światły
    człowiek nie popełni w imię nauki ;)

    > Mam nieodparte przekonanie, graniczące wręcz z pewnością, że chyba zapewne
    > może tak.

    a jednak... nie myliło mnie straszliwe przeczucie, że nic już nie można
    zrobić bez odpowiedniego paragrafu :)

    nic nie rozumiem: nagrywanie nielegalne, bo policja to musi mieć pozwolenia
    itp., itd., w sklepie i szkole wolno, ale moralnie właściwe byłoby zapytanie
    o zgodę, wykorzystać materiału nie można, jeśli się nagrywany nie zgodzi, a
    sąd jak będzie mu się chciało to uzna... albo i nie (to u nas dowody nie
    muszą być zdobywane w sposób zgodny z prawem?). to ja już lepiej do garów
    pójdę... i na wszelki wypadek nawet bulgotania zupy nagrywać nie będę ;)

    pozdrawiam

    skołowana ava