  • Data: 2003-04-15 16:30:02
    Temat: Re: Odp: Odp: nagrywanie rozmow
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    "ava" <a...@p...onet.pl> popełnił 14 kwi 2003 na pl.soc.prawo utwór
    news:b7f65o$l4t$1@news.onet.pl:

    > jasne. nauczyciele aż się palą do publikowania pod swoim nazwiskiem
    > błyskotliwych (a jakże) wypowiedzi swoich uczniów, gdyż takowe
    > stanowią niewątpliwą wartość naukową,
    A nie? Od belferstwa uciekłem gdzie pieprz rośnie ale dochodzą mnie
    słuchy, że pęd do powyższania kwalifikacji, doktoryzacji barani, aż miło!
    A bez "żywego obiektu" badań ciężko...

    > odpowiedzi uczniów podczas zajęć mogą być co
    > najwyżej mniej lub bardziej udanym poszukiwaniem. choć, jak uczy
    > historia, zdarzają się geniusze...
    Jaka tam historia, co najwyżej najnowsza - ostatnią szkołę zakończyłem
    ledwie dwadzieścia parę lat temu ;)))

    > wszak uczeń też człowiek :)
    Pomówienia ;)

    --